CENTRALNY ZAMEK, A PILOT...

24 Kwi 2009, 07:04

Witam wszystkich. mam takie pytanie. Mam w daewoo nubirze centralny zamek z masterem czyli można otworzyć wszystkie drzwi kluczykiem od strony kierowcy. jednak nie ma do tego pilota. Czy jest możliwość dorobienia takiego pilota :?: Proszę o pomoc. Pozdrawiam
diabel86
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Wrocław

24 Kwi 2009, 09:22

A masz autoalarm na pilota?Bo jeżeli tak,to w zależności od tego alarmu można by było podłączyć centralny pod ten alarm i wówczas byłoby tak,że przy włączaniu alarmu zamyka się centralny,a przy wyłączaniu alarmu,otwiera się centralny.A jeżei nie masz alarmu,to musisz kupić centralkę centralnego na pilot.Ale nie wiem,czy nie lepiej zainwestować w alarm,jeżeli nie masz.
A swoją drogą,to ciekawe,bo Nubirki miały centralny na pilota plus alarm.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

17 Wrz 2010, 16:08

odświeżę temat bo kupiłem sterownik do tego autka

Nubira 2 ma na plus czy na minus zamykanie/otwieranie?

czy posiada moduł sterowania szybami?

wg instrukcji do auta czerwony kabel z + znajdę w tyle lewej bocznej ramki po stronie kierowcy, moje pytanie co miał na myśli pisząc tył ramki??

jeśli chodzi o sterowanie centralnego to błękitny kabel z odniesieniem białego oraz żółty znajdę w 9 polowym białym złączu jednostki centralnej na tyle lewej bocznej ramki po stronie kierowcy

wiec sie powtórzę, co to jest ta ramka? wewnątrz drzwi?

pozdrawiam
OczkO
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 32

18 Wrz 2010, 18:36

Nie wiem skąd to wszystko wyczytałeś....
Nubira II ma otwieranie/zamykanie na plus i minus.... Zależy czy chcesz otworzyć czy zamknąć drzwi.
Napisz jaśniej o co ci chodzi...
Jaki sterownik kupiłeś? Do czego?
Centralny masz oryginalny czy dokładany? Napisz ewentualnie jakie masz kolory przewodów na wtyczce przy module centralnego i przy jakich pinach. Jeżeli kupiłeś moduł alarmu, to zapodaj jego nazwę i schemat, to ci powiemy gdzie masz się podpiąć z centralnym.
Pisz bardziej zrozumiale.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

19 Wrz 2010, 22:38

wszystko juz znalazlem i podlaczylem...przepraszam za zamet

pozostalo mi tylko znalesc przewod zasilajacy +12V, nie chce sie byle gdzie podlaczac, na zadnym kablu nie widzialem aby bylo stale podawane napiecie a do bezpiecznikow na "chama" nie chce sie podpinac, gdzie moge znalesc taki kabel zasilajacy abym mogl sie podpiac bezpiecznie pod niego??
OczkO
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 32

20 Wrz 2010, 15:58

A nie miałeś oryginalnie centralnego zamka? Wszystkie Nubiry II miały go montowanego oryginalnie. Nawet jest bezpiecznik od centralnego w skrzynce pod maską - EF28 . Poszukaj dobrze za pedałami z lewej strony - powinno tam być gniazdo razem z zasilaniem z tego bezpiecznika.
Jeżeli nie ( co byłoby dziwne ) to zasilanie możesz wziąść z akumulatora -przecięgnąć przewód od skrzynki bezpieczników ( tam jest zacisk na śrubę 8 i można się tam wpiąc bez rozbierania skrzynki ) to żaden problem. Po drodze na tym przewodzie musisz założyć bezpiecznik 10A.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Najlepsza taksówka na świecie? Hybryda!
    Był czas, gdy w Polsce, Niemczech i wielu innych krajach Europy na ulicach dominowały taksówki z silnikami Diesla, a jednym z najczęściej wybieranych samochodów był Mercedes W124. Dziś taksówkarze na ...

20 Wrz 2010, 22:35

jest centralny ale bez sterownika, musialem kupic sterownik do centralnego i silownik do drzwi od kierowcy, jutro poszukam tego bezpiecznika

[ Dodano: 21 Wrzesień 2010, 12:07 ]
jeśli chodzi o bezpieczniki pod kierownica to znalazłem bezpieczniki w którym na stale jest dostarczane napięcie, a są to:

1. Audio (zasilanie), zegar cyfrowy
2. oświetlenie schowka
3. immobilizer
4. uk. anty włam.
5. złacz. diagnost
6. przekaźnik zapłonu, przekaźnik klimatyzacji, przekaźnik świateł przeciwmgłowych, układ ATC

[ Dodano: 21 Wrzesień 2010, 12:12 ]
a jeśli chodzi o EF28 to on odpowiada za siłowniki zamków drzwi (centralna blokada), ale którędy poprowadzić stamtąd kabel do kabiny kierowcy to nie mam pojęcia
OczkO
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 32

21 Wrz 2010, 13:48

Nie możesz mieć centralnego zamka bez sterownika. Bo jakby otwierały się drzwi pasażerów? Sterownik masz na 100%. Musisz go tylko poszukać.
Zasilić się możesz choćby z bezp. 1 z audio.
Żeby było jasne 0 w drzwiach są siłowniki - master u kierowcy i czasami pasażera z przodu, a slave u pozostałych pasażerów plus bagażnik.
Siłownikami steruje sterownik zamka centralnego.
Sterownikiem z pilota steruje moduł pilota.
A alarmem steruje centralka alarmowa plus moduł czujników.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000