Uwagę zwróć standardowo na wszystko
![Smile :)]()
Masz miernik grubości powłoki lakierniczej? Najlepiej podłączyć auto pod komputer, wtedy będziesz miał znacznie większe rozeznanie czy podzespoły pracują ok. Turbina jak dobrze chodzi to ją czuć. Nie powinno być dziwnych odgłosów, nadmiernego świstu. Wszelka sprawność elektrozaworów, czy zaworu ciśnienia doładowania wyjdą na komputerze, tak jak inne czujniki. Jeżeli nie masz takiej możliwości sprawdzenia auta to obejrzyj go chociaż pod kątem bezwypadkowości i historii serwisowania. Co do bezwypadkowosci to zauważ czy wszystkie szczeliny w częściach blacharskich są równe, dobrze spasowane (np. maska w stosunku do błotników). Przydałby Ci się czujnik lakieru. Warto obejrzeć podwozie - podłużnice (czy są ślady ich naprawiania). Dodatkowo możesz sprawdzić przestrzeń na koło zapasowe, czy są tam ślady jakiegokolwiek naprawiania. Co do przebiegu to zauważ czy książka serwisowa jest oryginalna. Często przez całą historie serwisowania auta jest jeden charakter pisma i taka sama pieczątka - jak sam się pewnie domyślasz może to być podejrzane
![Smile :)]()
Z oględzin pod maską zwróć uwage czy silnik i osprzęt nie jest wyjątkowo czysty. Jeżeli był myty sprzedawca może chcieć ukryć wycieki itp.
Ogólnie Octavia to dobry samochód, także powinieneś być zadowolony. Nie daj się tylko nabrać na sztuczki handlarzy i do wszytkiego podchodź z dystansem. Co najważniejsze: Nie napalaj się! Jeżeli masz fotki tej Octavii to możesz mi wysłać albo wrzucić na forum. Możliwe, że ktoś coś w porę dostrzeże i unikniesz wpadki. Pozdrawiam.