Chcę kupić samochód do 10tyś. tylko nie wiem jaki?

06 Wrz 2012, 11:34

Witam. Od 5 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem prawa jazdy . Chcę kupić samochód tylko nie wiem jaki . Poradzicie mi coś ??
Chcę żeby był to samochód do 10 tyś. musi być 5 drzwiowy , diesel-benzyna (obojętne) , pojemność (nie za duża) ,zbytnio wielkiego wyposażenia nie musi mieć wystardczy żeby jeździł , no i żeby był w mało awaryjny ( jestem studentem i nie mam zbyt dużo kasy na naprawy itp. )
Bardzo proszę o porady .
Z góry dziękuję.
karlos23
Obserwowany

Prawo jazdy: 01 01 2001

06 Wrz 2012, 11:41

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
TFSI
Stały forumowicz

Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

06 Wrz 2012, 20:50

Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

07 Wrz 2012, 22:43

Po co mu taka wielka krowa jak Leganza?

Szukaj sobie czegoś w miarę możliwości taniego w utrzymaniu, z jakimś oszczędnym silnikiem. Powiedz coś bardziej jakie masz preferencje, oczekiwania to coś postaramy się bardziej doradzić.
Los_Dawidos
Aktywny

Prawo jazdy: 05 08 2010
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Opel Astra
Paliwo: Diesel

08 Wrz 2012, 12:01

[link do oferty na Allegro wygasł]

chodzi mi o coś takiego lub podobnego . Silnik nie może być większy niż 1.8 ( chciałbym czymś przycisnąć , a z drugiej strony żeby nie było wiru w baku paliwowym ) .
Hmm.... wszelkie wyposażenie mile widziane , lecz gdy znajdzie się samochód bez to nie będę płakał.
Tak jak mówiłem 4-5 drzwi , najlepiej sedan lub kombi . Chciałbym pojeździć nim z 4 lata . No i żeby koszty napraw mnie nie zjadły .
Pozdrawiam
karlos23
Obserwowany

Prawo jazdy: 01 01 2001
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic