Błąd P0504 to problem z włącznikiem hamulca. Przyczyną może być albo włącznik hamulca, albo spalona żarówka albo inny problem elektryczny. Może to być też PCM.
P0488 wskazuje na problem z zaworem EGR. Może to być problem z samym zaworem ( np. zabrudzony albo uszkodzony ), a może to być problem z elektryką. Może to być też uszkodzony czujnik TPS.
P0402 to błąd związany z nieprawidłową recylkulacją spalin.
Błąd P0504 to może być błąd dodatkowy, nie mający żadnego związku z pozostałymi dwoma. Ewentualnie wspólnym mianownikiem może być elektryka.
Co do dwóch pozostałych, to podejrzewam, że najpierw należałoby się zainteresować zaworem EGR. Może on być zablokowany w pozycji otwartej.
Twoje auto nie auto do jeżdżenia po mieście i robienia krótkich tras. Ten silnik nie nadaje się do tego. Autem z takim silnikiem jeździ się tylko w trasy. Niestety. Inaczej będziesz miał same z nim problemy. Diesle to juz nie to, co było kiedyś, 25 lat temu. Teraz już nie patrzy się na to, że spalają mniej niż benzyniaki.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...