Jeżeli silnik w miarę normalnie pracuje to najczęściej w tym modelu był problem z palącym checkiem z powodu:
-Zaworu EGR
-Sondy Lambda
-jeżeli jest zespolona cewka no to też może być to
-czujnik położenia wałka rozrządu lub czujnik położenia wału korbowego, no ale utaj gdyby był uwalony to auto by nie zapaliło.
knapik napisał(a):Ale już usunoł błąd jak będzie coś poważnego to za ile się pojawi z powrotem ?
i tak się szykuj na takie tematy w AG to na porządku dziennym są, nie dzisiaj to jutro, nie za miesiąc to za dwa
EGRem raczej się nie przejmuj ..w razie czego byle jaki najtańszy za 100zł założysz i będzie długo działał.
Ja w 10 latach 2x go wymianiałem
Sonda tu już co najmniej Bosch lub nawet Ori za 300-400zł, ja mam jeszcze ORI niegdy nie zmieniana
Cewka też 2Xwymieniałem ..w końcu trafiłem za 250zł i służy już chyba z 4rok. firmy nie pammietam, ale wcześniej miałem Magneti Marelli i padła po roku