Chevrolet Cruze 1.8 problemy z mocą, przyspieszeniem

02 Lis 2012, 18:43

Hej mam Cruza 1.8 silnik z LPG od 2 miesięcy. Kupiłem nówkę w salonie ale rok produkcji 2011. Od samego początku pojawiły się problemy z mocą, przyspieszeniem w tym aucie.
Kiedy dostaje wysokie obroty (niezaleznie od biegu) ok. 3,5 -4 tys. obrotów zaczyna go "dusić". Mam wrażenie jakby coś go trzymało i nie dawało mu się rozpędzić.
Najpierw myślałem że po pierwszej regulacji LPG będzie ok. ale to nic nie dało. Kolejna wizyta w serwisie kolejna regulacja i nic. Podczas trzeciej wizyty sprawdzano silnik pod kątem katalizatora i wprowadzili nowe oprogramowanie zmieniając konfigurację silnika jednocześnie wykluczyli instalację LPG, ale również nic się nie zmieniło. Po tej wizycie dali mi do zrozumienia że mi sie tylko wydaje i że ten typ tak ma!
Musze przyznać że każda wizyta w serwisie troszkę polepszała to przyspieszenie. Ale coś jest dalej nie tak!
Aż wreszcie zapaliła sie kontrolka usterki silnika. Przy czwartej naprawie doszli do kolektora( nie wiem dokładnie co to jest) znowu wyregulowali LPG a ja mam dalej wrażenie że to nie to. Czy ktos miał podobne problemy pomóżcie i doradźcie coś!!! :?
kris22102
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 0- 0-1991
Auto: Chevrolet Cruze
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2011

02 Lis 2012, 21:37

Tak,ale jak chodzi na benzynie?!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8572
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

04 Lis 2012, 11:38

Wydaje mi sie że na benzynie przyspiesza dobrze, choć zdarzało sie że po wyłączeniu gazu nic się nie polepszyło. Poza tym jak wspomniałem po drugiej wizycie w serwisie sami "fachowcy " stwierdzili że instalacja LPG jest OK. Teraz jestem po wymianie kolektora i kolejnej regulacji gazu.
kris22102
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 0- 0-1991
Auto: Chevrolet Cruze
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2011

08 Lis 2012, 20:32

Posiadam Cruze 5d 1.8 LT+ z instalacją LPG odebrany z salonu w czerwcu tego roku. Z Twojego
opiosu wynika, że na pewno coś nie tak jest z silnikiem. Ja przejechałem ok. 5000km. Silnik nabiera wigoru od 2000 obr/min, im wyżej tym lepiej przy ok. 4000 dostaje kopa, niezależnie czy na Pb czy LPG, nie ma różnicy. Poniżej 2000 obr/min raczej słabo ciągnie. Muszę przyznać, że silnik Lanosa 1.5 100 km, mój drugi samochód, w porównaniu z cruze 1.8 ma świetny dół.
Teraz nowe silniki z V-ti ale bez turbo słabo ciągną od dołu, kopa dostają przy wyższych obrotach. Ostatnio gość żalił się na forum, że Toyota Avensis silnik 1.8 V-ti 147 km strasznie muli przy nikich obrotach silonika, chcąc wyprzedzać na trasie trzeba redukować o dwa biegi niżej.
barus11
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 10 08 1982
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: cruze
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012

17 Lis 2012, 20:16

Być może coś nie jest tak z układem rozrządu,jest tam pasek?
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8572
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

09 Sie 2015, 10:07

Witam . Mam cruze 1.8 141km z lpg . Wczoraj pierwszy raz miałem taką sytuację że silnik wskoczył na 2000 obrotów i pojawił się komunikat " moc silnika ograniczona " . Ktoś miał coś podobnego i wie o co chodzi ????
Zizu25
Obserwowany
 
Posty: 2
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Chevrolet
Silnik: 1.8 141km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto szukać taniego ubezpieczenia OC?
    Galopujące stopy procentowe, a wraz z nimi drastycznie rosnące koszty życia sprawiają, że szukamy oszczędności na wielu polach. Czy ubezpieczenie samochodu powinno być jednym z nich, czy niekoniecznie? Sprawdźmy! Czy tanie ...