Chevrolet Spark 2010 - Problem z elektryką

21 Cze 2013, 12:16

Witam!
Ostatnio po ciemku podłączaliśmy akumulator i podłączyliśmy niestety + do -. Po przekręceniu zapłonu z pod maski zaczął wydostawać się dym. Akumulator został odłączony, ponownie podłączony (tym razem właściwie :)) i samochód odpalił. Niestety nie działa teraz zegar wyświetlający obroty, zużycie paliwa etc oraz sterowanie z pilota. Drzwi można otworzyć tylko kluczykiem w drzwiach. Macie może jakieś sugestie co do tego co mogło paść, że ww. rzeczy nie działają? W skrzynce z bezpiecznikami nie zauważyłem by któryś był walnięty. Przepaliła się osłona kabla łącząca rozrusznik z alternatorem. Kabel został już sprawdzony i zaizolowany.

Pozdrawiam!
Garbus
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: Nie mam

21 Cze 2013, 20:00

Alternator do gruntownego sprawdzenia. Szczególną uwagę należy zwrócić na diody dodatnie.
kamil638
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 643
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mercedes w210
Silnik: 2.9 td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego trzeba posiadać ubezpieczenie motocykla?
    Ubezpieczenie motocykla jest obowiązkowe podobnie jak w przypadku samochodu. Warto sprawdzić, ile kosztuje ubezpieczenie motocykla na rynku, bo oferty TU różnią się od siebie. W wyborze najkorzystniejszej polisy pomaga ...
    SEAT - prezentacja nowego logo marki
    SEAT zaprezentował światu nowe logo. Metamorfoza swoją kulminację miała na Salonie Samochodowym w Paryżu i prezentuje nową tożsamość oraz projekt marki. Łączy premierę nowego logo ze światowym debiutem nowego Leona. Model ...