Chlopaki pomozcie co najlepsze---?

27 Lip 2009, 18:20

mam pytanie do was faceci i mam nadzieje ze jakos pomozecie:)
to sa samochody sposrod ktorych mozecie wybierac, poniewaz ja sie na tym nie znam , nie jestem jakims dobrym kierowca hehe , zalezy mi na tym zeby autko sie nie psulo bylo ekonomiczne , tanie w utrzymaniu... nie musi szybko jezdzic ale zeby sie tak nie psulo:)

1. mercedes 124 ( taki bordowy, to takie wieksze autko, na gaz i benzyne , za jkais niedlugi czas trzeba by podobno w nim wymienic podloge bo istnieje niebezpieczenstwo gnicia , aha silnik 2.3 )
2. land rover freelander ( czarny, to tez dosc duze auto, ale tylko na benzyne, slyszalam jednak ze czesci sa drogie...?silnik 1.8 )
3. ford ka ( bordowy, to jest takie mniejsze auto, na gaz i na bezyne, silnik ma chyba 1.3)

chcialabym nim pojezdzic dluzszy czas, prosze nie proponujcie mi innych aut bo tylko te mam do dyspozycji i nie wchodzi w rachube kupno czegos innego ..:) mam nadzieje ze ktos mi cos doradzi , z gory dziekuje :)
paula :)
paulaa
Nowicjusz

Miejscowość: kraków

27 Lip 2009, 18:34

Merc 124 i podłoga do wymiany bo gnije???
To ciekawe, te merce są niezniszczalne a skoro gnije to znaczy że wyjątkowo zaniedbany i silnik 2.3 mam nadzieję że wiesz ile pożre paliwa.
Freelander. Hmm wystarczy że wpiszesz w wyszukiwarkę na naszym forum to zobaczysz ile różnych problemów mają ich właściciele.
Ka znów też awaryjny jest trochę jednak te awarie są raczej drobne ale uprzykrzyć ludziom życie potrafią.
Nie może być absolutnie inny samochód.....?
stasiowski121

27 Lip 2009, 18:38

no wlasnie nie moze byc
tak troche gnije bo w zimie od tej soli sie wszystko niszczy
a poza tym to autko raczej sobie chwalą
a co moze byc takiego z freelanderem?

[ Dodano: Pon Lip 27, 2009 18:42 ]
szczerze to nie znam sie na silnikach ale ja tez napewno duzo jezdzic nie bede, a w tym mercu i fordzie ka jest zainstalowany gaz