Witam,
potrzebuje pomocy
Posiadam Chryslera Grand Voyagera z 2006 roku, jakieś pół roku temu auto zaczęło szaleć tj przy stawaniu zaczęły się pojawiać zapalone ramki na skrzyni biegów i nie można było otworzyć drzwi póki nie wyłączyło się auta, auto jeździło normalnie, płynnie zmieniało biegi.
Byłam u 10 różnych mechaników w tym również ASO we Wrocławiu, prócz wyciągnięcia ode mnie kasy i wymiany dobrych części na inne z każdego warsztatu wyjechałam z tym samym problemem co wjechałam.
Był wymieniany olej i wiele dziwnych części na których się nie znam
![Uśmiechnięty :)]()
Jeden mechanik powiedział by nim jeździć aż nie pokażą się jakieś błędy albo coś się w 100% zepsuje..
Wczoraj auto zdecydowało się postawić czyli po wyjeździe z garażu i przejechaniu 5km włączył się tryb awaryjny skrzyni biegów, powoli wróciłam do domu i nie wiem co dalej. Wyskoczyły po podłączeniu sprzętu błędy 720 - obwód wyjściowy prędkości silnika - usterka i 715 - czujnik prędkości wejściowej turbiny - usterka --> czy te błędy mają coś wspólnego z pojawiającymi się ramkami przy zatrzymywaniu samochodu i obecnym trybem awaryjnym skrzyni biegów?
Potrzebuje schematy skrzyni biegów, po rozmowie z mechanikiem w USA ( byłam już tak zdesperowana) powiedział, żeby sprawdzić ilość omów w kablach, które łączą się z modułem TCM, problem w tym, że nie mam takich schematów a on podał konkretne dwa kable tj. 53 i 57 #20.
Bardzo proszę o pomoc, pomysł co można zrobić żebym mogła jeździć autem
![Smutny :(]()