23 Paź 2006, 16:51
Przede wszystkim witam, jestem tu pierwszy raz, mam na imię Karol (Vin), jeżdżę Chryslerem Voyagerem 3.0 V6, rocznik 1990, z zawodu jestem mechanikiem, jednak na co dzień zajmuję się czymś innym. Historia, zabytkowe meble, zegary, fotografia, etc...
Tyle w skrócie o mnie, a teraz do rzeczy. Chryslerem Voyagerem jeżdżę od pół roku, przejechałem nim około 5 tys. km, może to mało, ale sądzę że mogę już coś o nim powiedzieć. Kupiłem dobry egzemplarz, z przebiegiem 180tys. km, jeżdżono nim raczej spokojnie, choć ostatni kierowca, kobieta (bez uprzedzeń w żadnym wypadku), rozdarła mu lewy bok, niczym puszkę otwieraczem do konserw. Blacharz był przerażony, ale zrobił. Przy okazji miałem okazję poznać ceny części. Na jednym z serwisów aukcyjnych drzwi kupiłem za 90zł, boczki (blachy) przeciętnie po 150, sprężyny gazowe do klapy bagażnika po 40zł/szt... Orientowałem się też w cenach innych części, takich jak przeguby, amortyzatory itp, choć na razie dzięki Bogu nie są mi potrzebne. Duże ceny części do pojazdów amerykańskich, to chyba mit.