
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Miałem kontakt z tymi silnikami VM z początku lat 90-tych i wszystkie miały rozrząd na kołach zębatych - bez paska !PhantomASA1 napisał(a):Moja wiedza o tych silnikach Diesla jest taka, że początkowo te silniki miały koła zębate (czyli pasek)
Ta wieczność jest dyskusyjna. Najsłabszym elementem tego układu jest pośrednie koło zębate posiadające sprężynowy kasownik luzu międzyzębnego.rudaduda napisał(a):rozrząd jest na kołach zębatych czyli wieczny.
rudaduda napisał(a):Jeżeli dobrze rozumiem, to jest możliwe żeby auto z tego rocznika miało motor z rozrządem na kołach zębatych bez paska.
słyszałem też, że wkładali je do łodziPhantomASA1 napisał(a):silniki produkcji włoskiej firmy VM to każdy już wie,ale nie każdy wie,że były one projektowane nie do aut,lecz pod generatory prądotwórcze
Baza z danymi technicznymi samochodów marki CHRYSLER. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne CHRYSLER