Chwilowy spadek obrotów!

29 Sty 2019, 22:11

Witam. Seat Ibiza II 1.4 97R. Przy dojeździe do świateł spadają obroty czasem do tego stopnia że mrygają kontrolki oleju, na postoje trzęsie budą. Po zczytaniu błędó jeden to czujnik spalania stukowego a drugi to filtr węgla aktywnego (czy to ten sam co zawór par paliwa bo na niego wskazał mechanik). Gdzie jest ten czujnik spalania stukowego i czy to faktycznie ma wpływ na opisane bolączki?
Pocztex4
Obserwowany
 
Posty: 2

29 Sty 2019, 22:54

Tak może być, plus utrata mocy, albo większe zuzycie paliwa.
gber44
 

29 Sty 2019, 22:59

A ten filtr węgla aktywnego to to samo co par paliwa?
Pocztex4
Obserwowany
 
Posty: 2
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota SA 1949 rok
    Pierwszy powojenny samochód Toyoty to właśnie niewielki SA. Model istotny, ponieważ przez następne 15 lat Toyota była znana właśnie z tego rodzaju aut. Toyota SA to jeden z pierwszych niewielkich samochodów, ...