REKLAMA
![](https://www.forumsamochodowe.pl/galeria/inne-zdjecia-motoryzacyjne-a53/leasing-kola-zebate-t40382.jpg)
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
W dolocie ( kolektorze ssącym ) jest czujnik ale podciśnienia powietrza. Nie ma najmniejszego związku z olejem.Medorsen napisał(a):Rzucił coś że w tym modelu silnika są dwa czujniki ciśnienia oleju i nie jest do końca pewien czy to nie przez ten w dolocie powietrza
Wymieniając czujnik ciśnienia ze względu na jego uszkodzenie nie robimy remontu silnika. Co najwyżej można dla kontroli sprawdzić manometrem rzeczywiste ciśnienie oleju. Jeśli mechanik twierdzi to co twierdzi to niech uzasadni.Medorsen napisał(a): wspominał też coś o tym że przy wymianie czujnika należy wymienić uszczelkę pod głowicą oraz sprawdzić stan popychaczy zaworowych.
Czytaj wyżej. Poza tym uruchom auto , zrób jazdę testową . Jeśli z pracą silnika ok no to ....... Jak coś jednak zaniepokoi to niech mechanik medytuje. Ocena słuchowa , wzrokowa , pomiary , błędy w sterowniku silnika , parametry w blokach pomiarowych itp...... Nie żeby od razu ten typ tak ma. Jak zaczniecie rozbierać silnik to wydasz kasy tyle co byś kupił drugi używany w dobrym stanie i zostałoby na robociznę jego wymianyMedorsen napisał(a):Jeżeli wyciek ten ustąpi jest sens wymieniać EGR ? rozkręcać silnik?
Sprawdzać stan popychaczy?