Cieknący płyn chłodniczy Mondeo MK1

09 Lut 2016, 15:28

Witam

Mam taki problem prawdopodobnie przeżarta została rurka metalowa przez która płynie płyn do lub z chłodnicy nie znam się za bardzo. Poniżej wstawiam film na którym widać dokładnie która to rurka pod kablem czerwonym od świecy, po prawej jest wąż zbrojony z zaciskiem a po lewej stalowa rurka która uległa awarii niestety dostęp jest dosyć utrudniony. Czy ktoś potrafi mi powiedzieć i doradzić najszybszy sposób naprawy. Jeden "mechanik" stwierdził że trzeba zdemontować cały rozrząd żeby się do tego dostać. Znowu z tego co szukałem na necie to ta rurka to tylko łącznik może wystarczyło by naciągnąć dłuższy wąż zbrojony na te rurę i zacisnąć opaską uciskową. Proszę o pomoc.

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Bulit
Obserwowany

Prawo jazdy: 17 02 2012
Przebieg/rok: 18tys. km
Auto: Ford Mondeo MK1
Silnik: 1.8 TD
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

20 Kwi 2016, 13:17

Bulit napisał(a): po prawej jest wąż zbrojony z zaciskiem a po lewej stalowa rurka która uległa awarii niestety dostęp jest dosyć utrudniony

Tą stalową rurkę warto wymienić i nie kombinować. Tu akurat nie widać jak ona dokładnie idzie, ale jak byś wziął auto na podnośnik to od dołu powinien być lepszy dostęp. Warto też sprawdzić ten wąż gumowy czy nie wymaga wymiany przy okazji.
Kacper
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Legalizacja gaśnicy potrzebna czy nie?
    Wprowadzono mi pewien mętlik w głowie. Niedawno zostałem zatrzymany do rutynowej kontroli drogowej. Policjant kazał mi pokazać gaśnice. Oczywiście na gaśnice nie mam legalizacji bo się skończyła, a zapomniałem zrobić. Policjant ...
    Gdzie nie warto tankować LPG? Wysokie ceny Autogazu!