REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Ciupelek napisał(a):od kiedy silnik 2.7 tdi ma 198KM i od kiedy w A6 jest montowana skrzynia DSG? Chyba lekko nie wiesz o czym mowa. W przypadku 2.7 TDI i 3.0TDI w wersji Quattro jest ta sama skrzynia, bodajrze firmy ZF ( nie pamiętam ). Brałbym wersje 3.0 TDi. około 40-50KM i 100NM róznicy robi swoje ( około ponieważ zależy od roku produkcji/wersji ). Tiptronic przy większości modeli przy 150tyś.km do wymiany? Jak już to multitronic, poza tym widziałem na oczy Toledo w 2.0 TDI DSG które przy 80tyś.km miało skrzynie wymienianą więc....
A czemu nie polecasz 3.0 crdi? przecież to silnik od mietka na common-rail, troche przestarzały ale to silnik niemiecki i dość dobry.