Ciężko kręci rozrusznik

28 Gru 2013, 20:43

Witam.jak w temacie,ciężko kręci rozrusznik nie ma siły przekręcić silnikiem,często się zacina,mogą to być tulejki lub szczotki,nie mam pojęcia,a ciężko się go wyjmuje ponieważ jest od strony kabiny między silnikiem a rurą wydechową,akumulator ładuję całą nockę i to samo kręcenie,mam jette z 91 roku 1,6 b/g z automatyczną skrzynią,może ktoś poradzi co to za przyczyna ?pozdrawiam :?
22233ab
Nowicjusz
 
Posty: 31
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW JETTA II
Silnik: 1,6 70km
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1991

29 Gru 2013, 09:54

Odpowiedź sam sobie dałeś,ale zacznij od sprawdzenia akumulatora.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8572
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

29 Gru 2013, 18:44

Naładuj do pełna aku, po dwóch godzinach spraqwdz jego napięcie ( nie powinno być mniejsze niż 12,3V oraz sprawdz gęstość elektrolitu. Jak będzie ok, to dopiero można szukać przyczyny w rozruszniku.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

30 Gru 2013, 21:14

Dzięki za sugestie.Proszę mi powiedzieć czy rozrusznik z 1,8 będzie pasować zamiast ori do 1,6,wiem że do 1,8 ma 0,9 kw a do 1,6 0,7 kw,tylko kwestia mocowania i wielkości,różnią się czy nie ?
22233ab
Nowicjusz
 
Posty: 31
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: VW JETTA II
Silnik: 1,6 70km
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1991
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Alfa Romeo Tonale - hybrid?
    Włoski producent przedstawił to auto na targach w 2019 roku i było ono nawet w Poznaniu na Motor Show. SUV ma bardzo ciekawy design i jak na razie jest to wersja koncepcyjna ale nie widać przeszkód żeby w niedalekiej ...