Citroen c5 2.o hdi kopci i nie rowno pracuje silnik

10 Mar 2010, 09:00

witam panstwa kupilem citroena c5 2006rok uszkodzonego nie odpalal z belgi zaprowadzilem do mechanika ktury juz sie pierdzieli z nim juz 2 tyg kur.. mnie pobiera wyjal mi wtryski i pompe zeby zawiozl do regeneracji zawiozlem co fakt pompa byla walnieta poluzowal sie jakis klin na walku i tarl o cos w srudku co wytwarzalo opilki wtryski tez byly padniete wszystkie zrobil zaplacilem 1000zl regeneracjie 4 wtryskow i 750 za pompe zawiozlem mechanik wyczyscil caly uklad paliwowy zbiornik od opilkow spuscil stare paliwo wlal nowe samochod zapalil odrazu ale przez pierwsze 10 minut strasznie nie rowno pracowal i strasznie glosno pozniej juz bylo lepiej praca ucichla obecnie pracuje cicho ale troche nierowno i strasznie kopci na niebiesko tak jak by nie spalal wszystkiego paliwa im wiecej gazu sie doda tym bardziej kopci mechanik stwierdzil zeby zobaczyc pojezdzic nim moze sie wszystko ustatkuje no to odebralem go odjechalem od niego max 4 km na cpn zgasilem zatankowalem wsiadam i d..a nie chce zapalic kreci i nie pali odprowadzilem go ale jestem ciekawy co moze byc pomoze ktos a tankowalem na shel wiec paliwo napewno super i to te lepsze disloskie wiem ze na komputerze pokazywal sie blad tego zaworu egr cos takiego i praca wtryskow byla nie rowna na kompoterze odbiegala praca jednego do drugiego nie wiem jak jest teraz obecnie ale na poczatku jego odpalenia byly to kolosalne roznice moze ktos cos pomoze prosze
szaszłyk
szaszlyk666
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Płock
  • 10 Mar 2010, 18:17

    szaszlyk666 napisał(a):wiem ze na komputerze pokazywal sie blad tego zaworu egr cos takiego i praca wtryskow byla nie rowna na kompoterze odbiegala praca jednego do drugiego nie wiem jak jest teraz obecnie ale na poczatku jego odpalenia byly to kolosalne roznice moze ktos cos pomoze prosze

    No i tu masz całą przyczyne usterki.
    Przeczyścić zawór EGR i komputerowo ustawić dawki paliwa i prace wtrysków.
    piotrpz87
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1427
    Miejscowość: Szczecin
    Prawo jazdy: 01 01 2001
    Auto: Mazda 6
    Silnik: 2,3
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2002

    10 Mar 2010, 18:41

    dzis dzwonilem to tego co mi regenerowal wtryski i pompe powiedzial ze mechanik ckladajacy to wszystko slabo wyczyscil uklad paliwowy i poszly znowu opilki no i pojechalem do tego mechanika zeby mi wyjol filtr paliwa i co widac znowu opilki jestem wku... ostro powiedzial ze dobrze wyczyscil i tu znowu opilki co zrobic teraz jutro zaprowqadzam cale auto do tego mechanika co regenerowal wtryski i pompe powiedzial ze to zrobi ale jak sciagnac kase od mechanika pierwszego za 2 naprawde wtryskow bo ja mu nie ustapie macie jakies pomysly
    szaszłyk
    szaszlyk666
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Miejscowość: Płock

    10 Mar 2010, 23:59

    pierwsza prośba - używaj co jakiś czas przynajmniej, znaków interpunkcyjnych, naprawdę łatwiej się wtedy czyta,
    dwa to kupiłeś uszkodzone auto - pewnie dlatego, że było tanie i masz pretensje do mechanika, a nie pomyślałeś dlaczego ktoś woli to auto sprzedać niż je naprawiać
    Serce bije w tempie obrotów maszyny
    bodziokardasz
    Zaawansowany
     
    Posty: 623
    Miejscowość: Czarna Ziemia

    11 Mar 2010, 08:37

    kupilem go w belgi wiec tam przewarznie nie naprawiaja za duze koszty a ja mu zawiozlem wtryski dobre mial wyczyscic caly uklad paliwowy widocznie to slabo zrobil to nie moj problem w tej chwili jesli sie podjol naprawy tego auta to powinien sie liczyc ze wszystkim takie jest moje zdanie
    szaszłyk
    szaszlyk666
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Miejscowość: Płock

    12 Mar 2010, 08:12

    witaj kolego zagłębiałem się kiedyś w silniki HDI i mogę powiedzieć tyle,jeśli ktoś uznał ,że naprawa się nie opłaca to znał sie na tym silniku,dlaczego? dlatego że naprawa układu paliwowego prz samochodach hdi obejmuje wymianę na nowy takich elementów jak zbiornik paliwa ,przewody paliwowe, filtry, pompy mozna zregenerować i wtryski również tak sprawę załatwiają serwisy, pewnie nie bez przyczyny.Podejrzewam że wyczyszczenie tego układu musi nie być łatwe skoro serwis przeprowadza taką operację.Jak zapewne wiesz silniki hdi potrzebują sterylnego paliwa ,dlatego jest z nimi taki problem.Dla przykładu podam usterkę w peugeocie 406 2.0hdi mojego kolegi zalał kiepskie paliwo koszt w serwisie kilka lat temu ok.10000 złotych ale auto po tej naprawie śmigało jak nowe.Piszesz że miałeś opiłki w układzie to prawie niemożliwe wyczyścić wszystkie bo są namagnetyzowane i kleją sie wszędzie.pozdrawiam
    kogik
    kogik
    Nowicjusz
     
    Posty: 5
    Miejscowość: włoszczowa
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Kia Picanto LPG (bi-fuel) - małe zwinne i oszczędne auto
      W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na samochody małe o niskich kosztach eksploatacyjnych, Kia przygotowała wersję "dwupaliwową" najmniejszej pod względem wymiarowym linii Picanto. Debiutująca na 65 frankfurckim Salonie ...

    12 Mar 2010, 09:22

    ten mechanik co mi regenerowal wtryski i pompe okolo 20km od Płocka ma zaklad bardzo duzy sprzety do takich napraw kosmiczne samochodow ktore naprawia pelno wczoraj mu przyprowadzono 10 samochodow ma 8 pracownikow zajmuje sie samymi ukladami paliwowymi we wszystkich samochodach powiedzial ze on to zrobi nie ma problemu wiec mu zaprowadzilem w poniedzialek ma sie za niego wziasc wiec jak odbiore to dam znac co i jak ale napewno zrobi zna sie na tej pracy widac to
    szaszłyk
    szaszlyk666
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Miejscowość: Płock

    05 Cze 2012, 20:39

    WItam! Sluchajcie chlopaki. Ostatnio wymieniałam wszystkie filtry, olej itd. Po wszystkim auto mi nie chcialo odpalac, odpaliło dopiero po tym jak podpompowalam pompką bo tak jakby nie podawało paliwa. Poza tym szarpało. Podjechałam do tego mechanika mówi ze on nie jest w stanei zoabczyc musze na stacje diagnostyki jechac, okazało sie ze cos jest z filtrem. Pojechalam do innego mechanika wymienil mi filtr na lepszy bo okazalo sie ze beznadzijnej jakosci był, a druga sprawa bylo lekkie pekniecie. Wymienil ten drugi mechanik filtr. Po czym powiedziła ze wszystkie te objawy byly rowniez przez wtryski. Powiedzial ze wszystkie są walniete. Zabrałam auto bo czułam wałek, pojechalam podlaczyc pod komputer okazalo sie ze wszystko ok, przestal przerywac, odpalal, chodzil normalnie. Wydaje mi sie to przez filtr, ktory byl rąbniety. Co wy na to? Koles ewidentnie chce mnie zrobic w wała.
    kaskaPe
    Obserwowany
     
    Posty: 1
    Prawo jazdy: 29 01 2009
    Auto: citroen