Citroen co 2.2hdi

23 Sty 2015, 20:55

Witam mam okazję kupić za 8000zl citroena c5 2.2hdi z udokumentowanym przebiegiem. Pelne wyposażenie auto krajowe. Co myślicieo takim aucie...aha rok auta 2003
legler
Aktywny
 
Posty: 404
Prawo jazdy: 04 05 2005
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Nissan Primastar, Citroen C5FL
Silnik: 2.0 dCi, 2.0 Benzyna
Paliwo: Diesel
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

23 Sty 2015, 21:04

8 tysięcy czyli rocznikowo 2001-2004
Sprawdź przed zakupem hydrauliczne zawieszenie, kiedy płyn wspomagania był wymieniany( najlepiej co pół roku to robić)
Jeśli podczas podnoszenia piszczy lub stuka to już odpuść
Oraz podłącz go pod komputer czasem zdarza się ukryty/wykasowany chwilowo Antipollution Fault a to w C5 jest chochlik nigdy nie wiadomo co nie działa od bezpiecznika po wymianę na nowy silnik ^^
emilxman
Początkujący
 
Posty: 186
Miejscowość: Łódź
Prawo jazdy: 10 01 2014
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Lexus GS 300
Silnik: 3.0 250KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

23 Sty 2015, 21:16

Dzięki za podpowiedź. Ktoś wwie ile móż kosztować regeneracja zawieszenia.? Właściciel powiedział ze dopiero co wymienił 2mas.
legler
Aktywny
 
Posty: 404
Prawo jazdy: 04 05 2005
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Nissan Primastar, Citroen C5FL
Silnik: 2.0 dCi, 2.0 Benzyna
Paliwo: Diesel
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

24 Sty 2015, 08:24

Zależy co masz na myśli przez regenerację
1.Jak czyszczenie korektora wysokości można to zrobić samemu w 20minut
2.Wymiana płynu wspomagania też jest stosunkowo nie drogie 300-400złotych na dobrym płynie
3.Sfery przód i tył to jakieś 600zł za każdą (tzn. przód 600 i tył 600)
4.Teleskopy (tu trzeba uważać) 1500-1800 za sztukę
5.A jeśli sprężarka (co trzeba bardzo dokładnie sprawdzić przed zakupem) to cena jest bardzo duża że nie warto już inwestować w samochód ponad 4 kafle + robocizna itd.

Do tego w C5 I bardzo złośliwą usterką są bardzo często przepalające się żarówki mijania ^^
emilxman
Początkujący
 
Posty: 186
Miejscowość: Łódź
Prawo jazdy: 10 01 2014
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Lexus GS 300
Silnik: 3.0 250KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

24 Sty 2015, 09:41

Nie no, na wydawanie co pół roku 300 zł na płyn do zawieszenia mnie nie stać. Ciekaw tylko jestem po jakim przebiegu można sięsspodziewać problemów z zawieszeniem prze jeździe 100% miejskiej. Po warszawie.
legler
Aktywny
 
Posty: 404
Prawo jazdy: 04 05 2005
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Nissan Primastar, Citroen C5FL
Silnik: 2.0 dCi, 2.0 Benzyna
Paliwo: Diesel
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

24 Sty 2015, 11:56

Jako pierwszy samochód miałem C5 HB 2001 z 220tyś przebiegu z Holandii i zawieszenie było w stanie bardzo dobrym

Mówisz że 300zł co pół roku to za dużo? To odpuść sobie C5 z takim silnikiem.
Moja pierwsza wersja 1.8 116 paliła w mieście 11-12/100 i samo tankowanie wychodziło miesięcznie ponad 400zł
emilxman
Początkujący
 
Posty: 186
Miejscowość: Łódź
Prawo jazdy: 10 01 2014
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Lexus GS 300
Silnik: 3.0 250KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

24 Sty 2015, 13:38

Płyn wspomagania wypełniać co pół roku? O czym ty piszesz?
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002