Citroen Saxo 1.4 KAT - Poszukiwany komputer do Citroena Saxo

02 Sty 2013, 23:49

Witam,
zwracam się do forumowiczów z pytaniem i prośba: czy ktoś posiada, lub wie gdzie można nabyć używany (w 100% sprawny) komputer do Citroena Saxo 1.4 KAT, rocznik 1996? Elektromechanik mówi, że na tym zniszczonym są zdarte wszelkie oznaczenia i że w związku z tym tak długo szuka komputera "zastępczego".
Dlatego gdyby ktoś mógł mi podpowiedzieć jak i gdzie szukać komputera ażeby był kompatybilny z moim autkiem (najmilej widziane linki badz oferty, bo ja niestety nie znam się w temacie elektromechaniki, a chciałabym elektromechanikowi u którego jest auto za Państwa pomocą coś zasugerować) Za pomoc będę naprawdę bardzo wdzięczna.
Z góry dziękuję! :)
kociokwik
Obserwowany

Prawo jazdy: 01 02 1984
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Citroen Saxo 1.4 KAT
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

05 Sty 2013, 15:15

1. Zmień tego elektromechanika, bo szuka, szuka i chyba znaleśc nie chce...Albo coś kombinuje
2. Znaleść coś takiego to żaden problem. Wystarczy tylko wygooglować "Sterownik silnika Citroen Saxo 1.4" albo komuter silnika Citroe Saxo 1.4 i wyskakują nam strony z allegro - [link do oferty na Allegro wygasł] , http://www.auto24parts.com/pl/p/KOMPUTE ... 3563/26124 , http://www.bazarek.pl/searchx.php?fraza ... submit.y=0 i inne :wink:
Jak więc widzisz jakby mechanik chciał poszukać to znalazłby w kilka minut.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

23 Sty 2013, 11:14

Witam,