Civic 93r słabo pali / wysokie obroty

20 Mar 2012, 17:48

Witam, otóż mam taki problem, założyłem gaz w moim civicu i od tamtej pory słabo pali, i czasem wchodzi na wysokie obroty, falujące. wcześniej z benzyny też pięknie nie palił. Obroty jakiś mechanik uspokoił, ale nadal się zdarzają ale już rzadziej. Teraz muszę cały czas odpalać z benzyny, ale nie dzieje się to sprawnie, a z gazu jak zostawię na dłużej auto wyłączone to zapala średnio za 3 razem, z rana po nocy to nawet za 5-6 razem. Pewien mechanik powiedział że tak w tych hondach jest i nie da się zrobić tego, że tu jest filtr paliwa i jak dobrze pamiętam to przez ten filtr idzie do gaźnika, i że podczas rozruchu musi te paliwo dojść dlatego tak długo trzeba kręcić. Dodam że świece były wymieniane w październiku lub listopadzie tamtego roku, filtr powietrza nie dawno wymieniony na nowy. Mam silnik 1.3 D13A2.
W innych hondach jakoś nie ma z tym problemu. Czy naprawdę się z tym nie da nic zrobić??
Pozdrawiam
mario511
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Honda Civic 1.3 70KM 93r.

20 Mar 2012, 20:19

Da się to naprawić, posiadasz silnik z zasilaniem gażnikowym który nie jest łatwy w obsłudze. Moja propozycja ZMIEŃ MECHANIKA.
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet

20 Mar 2012, 21:14

takiej odpowiedzi oczekiwałem, trochę mi ulżyło, a jesteś w stanie mi powiedzieć co jest potencjalną przyczyną, żeby nie było sytuacji typu że mechanik poleci wymianę czegoś co nie ma z tym nic wspólnego?
mario511
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Honda Civic 1.3 70KM 93r.

20 Mar 2012, 21:21

dobrze radzi Robbydzia -zmień mechanika ,
ale zasada jest taka płacisz/ lub nie / mechanikowi za jego wiedzę
Robbydzia też ma dzieci :)
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

20 Mar 2012, 21:35

sympatyk napisał(a):Robbydzia też ma dzieci

A to dobre.... :lol:

Niestety wirtualnie jest ciężko, gdyż gażnik wymaga dużo serca, z ciekawostek moge podpowiedzieć, (o ile dobrze pamiętam) ten układ posiada silnik krokowy :shock: wiec nie jest to łatwizna. Do tego "odrobina" elektryki w samym gażniku :idea:
Osobiście bym zaczął od zdemontowania LPG od benzynowego układu zasilania, uszczelnienie układu dolotowego i czyszczenie krokówki. Jeśli obroty i praca na benzynie doszłyby do normy, pozostaje regulacja gażnika na analizatorze spalin. Po zakończeniu naprawy układu benzynowsego można ponownie podłączyć LPG i odpowiednio wyregulować.
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet

20 Mar 2012, 21:38

brzmi że wyjdzie drogo u mechanika ale cóż dzięki wielkie. :D
mario511
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Honda Civic 1.3 70KM 93r.
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Design Vision GTI - światowa premiera nad Wörthersee
    Zlot GTI Wörthersee to kultowa impreza dla pasjonatów motoryzacji. W 2013 roku spodziewanych jest około 150.000 fanów modelu GTI. W dniach 8-11 maja austriackie Reifnitz będzie dla nich prawdziwą mekką. ...
    Toyota Yaris GRMN
    Był marzec 2017 roku. Toyota Yaris WRC zdążyła już pokazać, na co ją stać, wygrywając Rajd Szwecji i docierając do mety jako druga w Rajdzie Monte Carlo. Wtedy na Salon Samochodowy w Genewie wjechał Yaris GRMN. Rasowy hot ...

20 Mar 2012, 21:47

Jeśli trafisz na kumatego to ogarnie to za rozsądne pieniądze. Szukaj też informacji na forum hondy, może tam znajdziesz adres warsztatu z Twojej okolicy godny polecenia.
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet

20 Mar 2012, 22:10

ok dzięki, coś na warszawie nie ma nic, albo źle szukam...
mario511
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Honda Civic 1.3 70KM 93r.