Civic 93r słabo pali / wysokie obroty

20 Mar 2012, 17:48

Witam, otóż mam taki problem, założyłem gaz w moim civicu i od tamtej pory słabo pali, i czasem wchodzi na wysokie obroty, falujące. wcześniej z benzyny też pięknie nie palił. Obroty jakiś mechanik uspokoił, ale nadal się zdarzają ale już rzadziej. Teraz muszę cały czas odpalać z benzyny, ale nie dzieje się to sprawnie, a z gazu jak zostawię na dłużej auto wyłączone to zapala średnio za 3 razem, z rana po nocy to nawet za 5-6 razem. Pewien mechanik powiedział że tak w tych hondach jest i nie da się zrobić tego, że tu jest filtr paliwa i jak dobrze pamiętam to przez ten filtr idzie do gaźnika, i że podczas rozruchu musi te paliwo dojść dlatego tak długo trzeba kręcić. Dodam że świece były wymieniane w październiku lub listopadzie tamtego roku, filtr powietrza nie dawno wymieniony na nowy. Mam silnik 1.3 D13A2.
W innych hondach jakoś nie ma z tym problemu. Czy naprawdę się z tym nie da nic zrobić??
Pozdrawiam
mario511
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Honda Civic 1.3 70KM 93r.

20 Mar 2012, 20:19

Da się to naprawić, posiadasz silnik z zasilaniem gażnikowym który nie jest łatwy w obsłudze. Moja propozycja ZMIEŃ MECHANIKA.
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet

20 Mar 2012, 21:14

takiej odpowiedzi oczekiwałem, trochę mi ulżyło, a jesteś w stanie mi powiedzieć co jest potencjalną przyczyną, żeby nie było sytuacji typu że mechanik poleci wymianę czegoś co nie ma z tym nic wspólnego?
mario511
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Honda Civic 1.3 70KM 93r.

20 Mar 2012, 21:21

dobrze radzi Robbydzia -zmień mechanika ,
ale zasada jest taka płacisz/ lub nie / mechanikowi za jego wiedzę
Robbydzia też ma dzieci :)
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

20 Mar 2012, 21:35

sympatyk napisał(a):Robbydzia też ma dzieci

A to dobre.... :lol:

Niestety wirtualnie jest ciężko, gdyż gażnik wymaga dużo serca, z ciekawostek moge podpowiedzieć, (o ile dobrze pamiętam) ten układ posiada silnik krokowy :shock: wiec nie jest to łatwizna. Do tego "odrobina" elektryki w samym gażniku :idea:
Osobiście bym zaczął od zdemontowania LPG od benzynowego układu zasilania, uszczelnienie układu dolotowego i czyszczenie krokówki. Jeśli obroty i praca na benzynie doszłyby do normy, pozostaje regulacja gażnika na analizatorze spalin. Po zakończeniu naprawy układu benzynowsego można ponownie podłączyć LPG i odpowiednio wyregulować.
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet

20 Mar 2012, 21:38

brzmi że wyjdzie drogo u mechanika ale cóż dzięki wielkie. :D
mario511
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Honda Civic 1.3 70KM 93r.
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak przygotować się do jazdy?
    Najbardziej tragiczne zdarzenia na drodze to te ze skutkiem śmiertelnym, jednak nawet kiedy wszyscy uczestnicy wypadku przeżyją, jego następstwa mogą odczuwać do końca życia. Najnowsze badania wykazały, że urazy głowy, rdzenia ...
    Przegląd samochodu przed zimą - co warto sprawdzić?
    Okres zimowy jest trudny i nasze samochody żeby były w pełni sprawne w tym czasie to powinniśmy dokładnie przejrzeć samochód i usunąć wszystkie te usterki, które mają bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo jazdy ...

20 Mar 2012, 21:47

Jeśli trafisz na kumatego to ogarnie to za rozsądne pieniądze. Szukaj też informacji na forum hondy, może tam znajdziesz adres warsztatu z Twojej okolicy godny polecenia.
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet

20 Mar 2012, 22:10

ok dzięki, coś na warszawie nie ma nic, albo źle szukam...
mario511
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Honda Civic 1.3 70KM 93r.