Civic do 5 tys

08 Gru 2010, 19:49

Jasiek90 napisał(a):Ja bym raczej obstawiał skomplikowanie konstrukcji i unikalność zastosowanych rozwiązań.
A to z rocznikiem niekoniecznie ma dużo wspólnego :wink:
:

to mialem na mysli, ale wlasnie chyba przelom wiekow byl okresem gdy szeroko rozumiana nowoczesnosc("skomplikowanie konstrukcji i unikalność zastosowanych rozwiązań.
") dalo sie we znaki mechanikom :wink:

Jigsaw tez jestes laikiem- to ze uzyjesz slow RWD, wielowahacz z tylu, regulacja ledzwiowa czy rozklad masy nie sprawi ze naprawisz swoje BeeM wiec takie docinki sobie daruj
Ostatnio edytowany przez JerzyB333, 08 Gru 2010, 19:52, edytowano w sumie 1 raz
JerzyB333
Stały forumowicz
 
Posty: 1179
Miejscowość: ZZZZ

08 Gru 2010, 19:51

jiGsaw napisał(a):Dla Ciebie nowoczesność to tylko rocznik, co rozumiem, bo czego wymagać od laika.


Powiedział to inżynier mechanik z wieloletnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej :D

Wracając do tematu, może jeszcze Mazda 323F ?
AreBie
Aktywny
 
Posty: 488
Miejscowość: NML

08 Gru 2010, 19:54

Trolla nie karmię.

JerzyB333 - masz rację, bo wtedy w markach budżetowych zaczęły powoli pojawiać się rozwiązania, których oczy nie widziały i nawet uszy nie słyszały, organy mechaników wychowanych na mostach z poloneza, tarpanach, maluchach i żukach.
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

08 Gru 2010, 20:06

jiGsaw tak z ciekawości.
Co Ty studiujesz, że wszystkich wokół nazywasz laikami motoryzacyjnymi? czyżby mechanika i budowa maszyn?
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

08 Gru 2010, 20:15

Nie uważam się za specjalistę, ale podstawowe pojęcie mam, czego wielu tutaj brakuje. No ale najmniejszy pies zawsze najgłośniej szczeka.
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

08 Gru 2010, 22:19

hmm no widze kazdy swoje madrosci powiedzial . to teraz moze wrocmy do tematu.
milan240
Początkujący
 
Posty: 186
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

09 Gru 2010, 09:00

Niestety ale części do japończyków sa droższe niz do vw.... miałem volkswagena mam mazde to róznica jest duża...honda jest popularniejsza ale napewno też droższa od volkswagena :razz: ogólnie dozbieraj troche na zadbaną 1.5 i kupuj troche sie tym otukłem i wiem ze jest przepasć miedzy civiciem a golfem 3 przejedz sie i zobaczysz
nitro
Zaawansowany
 
Posty: 928
Miejscowość: znikąd

09 Gru 2010, 10:47

to juz sam w koncu nie wiem niektorzy pisza ze za 5 tys kupie napewno dobry egzemplarz a niektorzy ze nie da rady. czym sie sugerujecie piszac tak ...?? od czego jest to zalezne . czym sie bedzie roznila ta za 5 od ta za 6,5 ??
milan240
Początkujący
 
Posty: 186
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

09 Gru 2010, 10:52

Dobrego auta nikt Ci za grosze nie sprzeda.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

09 Gru 2010, 11:10

milan240 napisał(a): czym sie bedzie roznila ta za 5 od ta za 6,5



Chyba wiadomo ze z reguły ta za 6.5 bedzie lepsza chociaż są i wyjatki od reguły :razz:
za 7 tysi kupisz ładną igiełki cenią 10 za 4-5 bedzie złom takie moje zdanie zwaz ze te auta maja pare lat ale i tak warto dołożyć i nawet przepołacic rocznikowo i kupić lepszy stan
nitro
Zaawansowany
 
Posty: 928
Miejscowość: znikąd

09 Gru 2010, 12:43

2 lata temu był problem kupić ładnego Civica V za 5 tysięcy, to fakt. Teraz myślę, że bezproblemowo.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

09 Gru 2010, 14:40

co mysliscie o tych egzemplarzach ..?
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]


ktory z tych jest godny uwagi waszym zdaniem ..?
milan240
Początkujący
 
Posty: 186
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

09 Gru 2010, 16:00

milan240 napisał(a):to juz sam w koncu nie wiem niektorzy pisza ze za 5 tys kupie napewno dobry egzemplarz a niektorzy ze nie da rady. czym sie sugerujecie piszac tak ...?? od czego jest to zalezne . czym sie bedzie roznila ta za 5 od ta za 6,5 ??

Tylko oględziny i testy na żywo, rozwiążą po części sprawę. Z ogłoszeń, to możesz sobie wybrać co najwyżej wersję silnikową i kolor samochodu, ewentualnie miejsce zamieszkania sprzedającego, aby nie tłuc zbędnych kilometrów.
Nawet po kupnie, dopiero po kilku miesiącach okaże się, czy dobrze trafiłeś, więc to nie takie łatwe wskazać TEGO JEDYNEGO na podstawie internetowych aukcji.

Pierwszy ma wypucowane pod maską, ciekawe po co...
VTEC (a szczególnie ten 140 KM) do 5000 zł... no nie wiem, to może być pułapka.
Ten cudak z lambo dorsami, jak dla mnie sugeruje, że użytkował go jakiś wściekły strit rejser. Poza tym, instalacja takich drzwi, to kwota około 2000-3000 zł (raczej profesjonalny kit), do tego gwintowane zawieszenie, więc wychodzi, że sam samochód wart jest z 2000 zł.
Co do reszty, to chyba nie wiele można powiedzieć, ta za 4000 zł prezentuje się podobnie jak ta za 5900 zł, więc jedyna opcja, to podjechać i sprawdzić na żywo. Ale te trzy ostatnie wydają mi się ciekawe, poza tym nie skażone żadnym tuningiem (nawet wydechy oryginalne).
Hardaway
Początkujący
 
Posty: 119
Zdjęcia: 21

09 Gru 2010, 16:14

no ja tez bym stawial na seryne bo te przerobione to napewno swoje przeszly dlatego ida na sprzedaz
milan240
Początkujący
 
Posty: 186
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

09 Gru 2010, 17:36

Szukaj 1.5 i jedz ogladaj od biedy i 1.3 :razz: rdza na tylnych nadkolach to standard wiec tym sie nie przejmuj poprostu zrobisz zaprawki i ok.... sprawdz silnik dokładnie pod kątem spalania oleju ale i tak okarze sie to po przynajmniej tysiacu kilometrów jakie auto kupiles :razz: jakiś remont "rozruchowy" poczynisz i bedzie ok szukaj w miare seryjnej bez zadnych tuningów co najwyzej ładna felga
nitro
Zaawansowany
 
Posty: 928
Miejscowość: znikąd