===============bur========>
jakie sa drogi w roznych krajach i na roznych kontynentach- to ja sie nieco orietuje!
A Polskie drogi i wertepy znam doskonale zwlaszzca region Obu Pomorza Wlkp,Po Bieszczady!Mam tu swoja posiadlosc na Warmii i gdzie z radoscia penetruje te cudowne lasy i wadoly!
Oczywiscie odpowiednim pojazdem na takie wertepy!
Im gorsze sa drogi- tym lepsze musi byc zawieszenie- zwlaszcza tylu- ktore decyduje o komforcie i trzymaniu sie drogi!
A kiedy ono wysiadzie..? to sie okaze. Wazne zeby chronilo kierowce i pasazerow przed dziurawymi,czy tarkowymi nawierzchniami!
By dawalo maxymalna przyczepnosc w maxymalnie najgorszych warunkach drogowych!
na dobre nawierzchnie zawieszenie moze byc jak najbardziej prymitywne- nawet zwyklej ternowki,zuka,poloneza czy chamska sztywna laga starego Golfa czy audi!
W USA mimo setek tys mil zadnych elemntow zawieszenia sie nie wymienia - oprocz periodycznie co okolo 200 tys mil koncowek drazkow ster,i zwrotnicy kulowej! jasne ze jesli nie ma sie zalozonych jeszcze gazowych teleskopow to i one !
Burus