Civic V 1.5 vs Bravo HGT 2.0

01 Cze 2011, 18:28

Witam. Proszę o poradę co lepiej zakupić : Civic V 1.5 czy Bravo HGT 2.0? Do wydania około 6,5 tyś. W tej cenie spokojnie można złapać dobre egzemplarze z obu marek. Autka najlepiej w LPG. Proszę o porady:)
Kaganieri
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Mielec

01 Cze 2011, 18:46

Ja osobiscie celowałbym w Fiata,części tanie,silniki dobrze znoszą gaz ale są tez minusy obydwu aut,mianowicie ciężko jest je znaleść w db stanie gdyż większość dosiadali młodzi gniewni a w Civicu minusem jest jeszcze rdza,wychodzi tam gdzie to tylko możliwe.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

01 Cze 2011, 22:50

Akurat 2.0 niezbyt dobrze znosi gaz no i ma problem z wariatorem.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

02 Cze 2011, 09:43

Bravo też niestety lubi "ruda" ale największy ból to właśnie zakatowane egzemplarze.
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki

02 Cze 2011, 09:47

Honda tylko nie wiem jak z gazem, szukaj benzyniaka zadbanego potem ewentualnie załóż elpg, ale czy to sie oplaca do takiego autka ? jak one duzo nie ssa benzynki.
s1ash
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 130
Miejscowość: Ze wsząd

02 Cze 2011, 09:53

arciasty napisał(a):Bravo też niestety lubi "ruda" ale największy ból to właśnie zakatowane egzemplarze.


Bravo jesli nie było bite to nie gnije bo ma ocynk.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak sprawdzić / obliczyć ET felgi? - instrukcja
    Na rynku mamy bardzo dużo dostępnych felg zarówno aluminiowych jak i stalowych. Każda z nich powinna posiadać wytłoczone parametry montażowe w szczególności szerokość, średnicę i parametr osadzenia felgi ET. ...

02 Cze 2011, 10:23

barol91 napisał(a):
arciasty napisał(a):Bravo też niestety lubi "ruda" ale największy ból to właśnie zakatowane egzemplarze.


Bravo jesli nie było bite to nie gnije bo ma ocynk.


Teraz znaleźć niebitego przy tym jak przywieźli ten złom z niemiec to cieżko jest :] byle by był mało pukniety ;)
s1ash
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 130
Miejscowość: Ze wsząd

02 Cze 2011, 11:11

Jeśli się wyłoży odpowiednio, to się dostanie niebity, a jeśli każdy szuka po tych cenach, które nastąpiły po sprowadzaniu tego wszystkiego z zachodu, no to ma się to co jest. Czego się spodziewaliście? Cudu od dziadka z Wehrmachtu rocznika 1920 i przebiegiem 100 tyś. :lol:
dervu
Zaawansowany
 
Posty: 520
Miejscowość: Lublin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Peugeot 106 XSi 16v
Silnik: 1.6 16v TU5J4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

02 Cze 2011, 11:55

No niestety większość polaków by chciało auto w jak najlepszym stanie,najlepiej 10letnie i za grosze a tak sie niestety nie da.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

02 Cze 2011, 13:33

barol91 napisał(a):
arciasty napisał(a):Bravo też niestety lubi "ruda" ale największy ból to właśnie zakatowane egzemplarze.


Bravo jesli nie było bite to nie gnije bo ma ocynk.


No tak ja miałem 10 letnie i się okazało że podłoga z tyłu zgniła?Owszem drzwi progi ok ale zszokowany byłem że podłoga t z tyłu przy progach po prostu skorodowała i można było wkrętak przez nią wsadzać do środka.
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki

02 Cze 2011, 15:29

Może trafiłeś na powodziówke.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

02 Cze 2011, 22:25

Salon Polska po 1 właścicielu nie sadze że po zalaniu bo nie pachniało jak kostka WC tylko jak normalne auto, i pod dywanikami nie było brudu czy błota w zakamarkach. Ale ogólnie byłem zadowolony silnik 1.6 16 całkiem dobrze się wkręcał i w miarę był oszczędny. Po prostu Fiat to przecież nie Audi.
Bravo jesli nie było bite to nie gnije bo ma ocynk.
A są w ogóle jakiej auta które nie mają ocynku?
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki

03 Cze 2011, 07:17

Potwierdzam, Bravo gnije.
Wujek miał 1.9 D i miał ten sam problem, z tym, że on miał sprowadzone więc trudno uznać przykład za wiarygodny.
Ocynk ocynkowi nie równy :wink: wśród aut z tamtych lat chyba jedynie Audi i auta z koncernu PSA całkowicie wyeliminowały korozję.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

03 Cze 2011, 12:11

Zależy od egzemplarza,ojciec miał 10lat Brave 1.2 (kupiona w salonie w 2001r),zrobił nią ponad 240tys.km i zero problemów z rudą (buda jak i podłoga była idealna).
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003