CiviC V -wymiana przewodów stalowych ukladu hamulcowego

06 Sie 2010, 08:38

Witam! Moj pierwszy post poniewaz mam wielki problem;/. Wczoraj moim zamiarem bylo podbicie przegladu u Hani lecz co sie okazalo po wejsciu na kanał pana sprawdzajacego jest wyciek plynu hamulcowego.Sprawdzilem to u siebie na kanale i widac ze jest dziurka w jednej stalowej rurce biegnacej wdluz auta przez ktora ucieka plyn gdy wciskany jest pedał hamulca.Moje pytanie to czy jest mozliwosc wymiany tylko czesci tej rurki czy trzeba wymieniac cała przez cala dlugosc auta bo w sklepach mowia ze te rurki kupuje sie na dlugosc wiec musze wiedziec czy to ma byc 30cm czy 2m;/. dzis po kilkakrotnym wcisnieciu hamulca zapaliła sie rowniez kontrolka hamulca recznego i do tej pory nie gasnie;/ W sklepie uslyszalem ze trzeba wiedziec dlugosc i jaki jest gwint wiec nie jestem pewien czy ta rurke mozna wykrecic na tym prostym odcnku czy trzeba grzebac az przy silniku i baku.
pq9
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: tarnow

06 Sie 2010, 09:17

wymienia się sały kawałek (od pompy/korektora do rozdzielacza czy tez do samego koła, w zależności od auta) kupowanie gotowych przewodów ma kilka wad, lepiej dogiąc przewody do konkretnego samochodu i założyc odpowiednie końcówki (gwint) większość warsztatów mechanicznych Ci to zrobi
no chyba że chcesz się bawić sam to kupujesz komplet przewodów (wszystkie, przewody jak amortyzatory powinno się wymieniać w komplecie) i wymienić; później odpowietrzyć układ pompa-> korektor-> i koła po kolei
trzeba pamiętać żeby w zbiorniczku był płyn (jak braknie zabawa od nowa)
praca nie trudna ale pracochłonna i upierdliwa ;)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

06 Sie 2010, 10:19

a nie orientujesz sie moze cenowo ile taka wymiana rurki kosztowala by u mechanika???
pq9
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: tarnow

08 Sie 2010, 19:21

Oczywiście całkowita wymiana jest najlepsza ale może dało by się jakoś zaspawać tą dziureczkę albo zakleić poxsipolem. A kontrolka zapaliła się bo ubyło płyny jak dolejesz to zgaśnie.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1848
Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

08 Sie 2010, 19:29

PrezesArtek napisał(a):ale może dało by się jakoś zaspawać tą dziureczkę albo zakleić poxsipolem

Polecam umieścic to w dziale "Humor tygodnia"... :!: :!: :mrgreen: :mrgreen:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6188
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

09 Sie 2010, 10:20

Migi60 napisał(a):
PrezesArtek napisał(a):ale może dało by się jakoś zaspawać tą dziureczkę albo zakleić poxsipolem

Polecam umieścic to w dziale "Humor tygodnia"... :!: :!: :mrgreen: :mrgreen:

Wiedziałem, że będzie pompa :mrgreen: ale tak na prawdę takie są realia i ludzie robią różne rzeczy żeby zaoszczędzić.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1848
Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Sports 800 - 1965 rok
    W 1962 roku Toyota zaprezentowała prototypowy model Toyota Publica Sports z dwucylindrowym silnikiem 697cc o mocy 28 KM. Dopiero w 1965 samochód trafił do produkcji, już jako Toyota Sports 800 z silnikiem typu bokser ...