Civic VIII gen

14 Lut 2016, 00:50

Szukałem szukałem i znalazłem między innymi dzięki temu forum.Było cięzko bo znaleźć ufo w dobrym stanie to naprawdę problem. Ale jest Civic VIII wersja sport wszystko seria pierwszy właściciel 78 tys nakulane.Silnik 1.8 z polskiego salonu
Ostatnio edytowany przez Omenariusz 14 Lut 2016, 01:34, edytowano w sumie 2 razy
Omenariusz
Początkujący
 
Posty: 70
Prawo jazdy: 15 12 2000
Auto: Civic VIII 1.8 Ufo

14 Lut 2016, 00:55

Fajnie się prezentuje. Szerokości kolego :piwo:
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

14 Lut 2016, 01:01

Bardzo ładna sztuka do zobaczenia na drogach kolego :wink:
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

14 Lut 2016, 15:56

Nie dość że super stan, polski salon i mały przebieg to jeszcze fajny, wyróżniający się kolor :ok: gratulacje zakupu :)
Jesli to nie tajemnica ile kosztowało prawo do poruszania się nim? :wink:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14197
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

14 Lut 2016, 16:24

Wielkie dzięki panowie zapłaciłem 32 choć wiem że w tej cenie można kupić już executiva ale po tych moich przygodach z civicami to stwierdzam że to była uczciwa cena. Wolałem drogiego sporta niż taniego executiva bo 3 które oglądałem były trupami.Auto wizualnie i lakierniczo super do zrobienia tylko ranty drzwi bo opukane :ok:
Omenariusz
Początkujący
 
Posty: 70
Prawo jazdy: 15 12 2000
Auto: Civic VIII 1.8 Ufo

16 Lut 2016, 07:28

Omenariusz napisał(a):apłaciłem 32 choć wiem że w tej cenie można kupić już executiva


Zakupiłem identycznego 1,5 tygodnia temu (wiem wiem, wrzucę zdjęcia, jak tylko go przemyję, bo zdążył się umarasić :P ) z przebiegiem 118 tys. km 2007 rok wersję sport za 30,5k też z polskiego salonu.

Także moim zdaniem przy tej cenie dobry zakup. Moje przejechało już 600 km bez zająknięcia. Oby i Twoje jeździło bez jak należy :ok:
kyok
Nowicjusz
 
Posty: 23
Miejscowość: Gliwice
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8 i-VTEC 140KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    V-ósemki w planach Lexusa. Jest nowy patent
    Lexus słynie z cenionych silników V8. Japończycy podkreślają też, że – mimo mody na zelektryfikowane napędy i systemy automatyzujące jazdę – zamierzają nadal produkować samochody dla wymagających entuzjastów ...

16 Lut 2016, 10:45

Na Waszym miejscu profilaktycznie wyregulowałbym luzy zaworowe (wielu posiadaczy Hond o tym zapomina, a zbyt mały/duży luz wpływa negatywnie na pracę silnika i jego trwałość), wymienił olej w skrzyni biegów (polecam dedykowany do tego modelu MTF Hondy, po wymianie zmiana biegów przy wysokich obrotach jest o wiele łatwiejsza, no i łożyska pożyją nieco dłużej - przy wymianie zwróćcie uwagę na stan uszczelniaczy półosi, lubią tam pojawiać się wycieki), wyczyścił (+ adaptacja) przepustnicę (zasyfiona może być źródłem kilku problemów, począwszy od przygasania zegarów na falowaniu obrotów skończywszy) i zakonserwował podwozie. Kolega kyok będzie musiał niedługo wymienić świece, a przynajmniej sprawdzić ich stan :wink:
Życzę udanej i spokojnej eksploatacji :ok:
P.S. Wasze przykłady pokazują jak ciężko jest kupić UFO w dobrym stanie za mniej niż 30k, a to przecież już dosyć stare auto :/
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

16 Lut 2016, 15:08

Dzięki za cenne rady. Auto mam umówione na poniedziałek do warsztatu na przegląd okresowy z wymianą płynów i filtrów oraz to co wykaże przegląd.

łysy30 napisał(a): i zakonserwował podwozie.


Podwozie faktycznie na przyszłą zimę mam zamiar oddać do konserwacji. Czy już teraz mógłby ktoś polecić jakiś warsztat na terenie śląska ?

Na pewno dodam uwagi łysego do prac, które zlecę mechanikowi :ok:
kyok
Nowicjusz
 
Posty: 23
Miejscowość: Gliwice
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8 i-VTEC 140KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

16 Lut 2016, 16:08

Co do luzów zaworowych to zauważyłem pewną tendencję oglądając pare sztuk Civic że wiekszość sprzedających albo nie miała o tym pojęcia albo nie chciało o tym wiedzieć ;) Jeden jedyny ostatni właścicel od którego kupiłem auto wiedział o tym ale spokojnie jeszcze poczekam honda zalecała pierwszą regulację przy ok 100 tyś więc jeszcze się wstrzymam :)

Co do konserwacji też się za to wezmę . Wielkie dzięki za wskazówki :ok:

A co do problemu z kupnem Ufo do 30 tyś to ja już traciłem nadzieję i chciałem nawet zmienić swój tok poszukiwań na inne auto. Bo większość była tak poniszczonych że aż serce pękało :) A ceny powyżej 28 tys
Omenariusz
Początkujący
 
Posty: 70
Prawo jazdy: 15 12 2000
Auto: Civic VIII 1.8 Ufo

16 Lut 2016, 17:05

Omenariusz napisał(a):A co do problemu z kupnem Ufo do 30 tyś to ja już traciłem nadzieję i chciałem nawet zmienić swój tok poszukiwań na inne auto.


To ja miałem jakiegoś farta, bo od rozpoczęcia poszukiwań do zakupu minęło mi 1,5 tygodnia :o
kyok
Nowicjusz
 
Posty: 23
Miejscowość: Gliwice
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8 i-VTEC 140KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

16 Lut 2016, 17:22

Omenariusz napisał(a):Co do luzów zaworowych to zauważyłem pewną tendencję oglądając pare sztuk Civic że wiekszość sprzedających albo nie miała o tym pojęcia albo nie chciało o tym wiedzieć


Tak u nas jest ze wszystkimi autami - do mechanika jeździ się dopiero, kiedy coś się popsuje. Zawsze wychodziłem z założenia, że jedynie serwisowanie auta zgodnie z zaleceniami producenta (albo, lepiej, w jeszcze bardziej rygorystyczny sposób np. Honda zaleca wymianę oleju co 20 tys. km, ja skracam ten dystans o połowę, głównie z przyzwyczajenia - od zawsze tak wymieniałem olej w swoich autach) daje jakąś szansę na spokojną eksploatację (usterki będą się oczywiście zdarzać, wbrew pozorom nie jest to tak pancerny samochód jak zdaje się sugerować wartość rynkowa) - czasy bezobsługowych samochodów jeżdżących na oleju po frytkach już się skończyły. Z takim podejściem sprzedających nie dziwię się, że ich Hondy były trupami - to wymagający w serwisie samochód.

Omenariusz napisał(a):spokojnie jeszcze poczekam honda zalecała pierwszą regulację przy ok 100 tyś więc jeszcze się wstrzymam


Tak, ale "sprawdzenie" luzów (czyli w istocie regulacja) powinna mieć miejsce co 40 tys. km - ja przy zakupie (ok. 150 tys. km) miałem zdecydowanie za mały luz, a w książce serwisowej była informacja o regulacji przy ok. 100 tys. km. Warto to skontrolować, bo niewiele kosztuje, a ma duży wpływ na trwałość jednostki.

Omenariusz napisał(a):A co do problemu z kupnem Ufo do 30 tyś to ja już traciłem nadzieję i chciałem nawet zmienić swój tok poszukiwań na inne auto.


Ja swojej szukałem prawie 2 lata temu i były z tym podobne problemy. Na chwilę obecną stwierdzam, że ceny są zbyt wygórowane patrząc na to, co ten samochód sobą oferuje, z drugiej strony sporo z tego odzyskamy przy odsprzedaży :ok:
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

18 Lut 2016, 20:24

Kyok skąd ze Śląska jesteś??
login87
Początkujący
 
Posty: 113
Zdjęcia: 6
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Civic IX Tourer
Silnik: 1.8 142 km
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2016

19 Lut 2016, 13:14

Okolice Katowic
kyok
Nowicjusz
 
Posty: 23
Miejscowość: Gliwice
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8 i-VTEC 140KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007