Clio II warto?

19 Wrz 2014, 09:30

witam. przymierzam sie do kupna clioII mam nie duzy budżet bo tylko 5 tys max. czy w tej cenie mam szanse kupic cos dobrego? jaka jednostka napedowa bedzie najlepsza i na co zwracac najwieksza uwage przy ogladaniu auta? prosze o opinie :ok:
milan240
Początkujący
 
Posty: 186
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

20 Wrz 2014, 08:59

Dostaniesz w tym budżecie Clio,szukaj z rocznika 2002 i silnikiem 1.4 lub większym,są dobre pod lpg. Swego czasu to autko też mi się podobało,ska dokładnie jesteś?
Rolcar
Początkujący
 
Posty: 55
Auto: Ford Focus II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

20 Wrz 2014, 09:55

no tak patrzyłem to powyzej roku 2001 to ponad 8tys chca..:( jestem z Oln , warmia-mazury. czyli patrzec na 1.4 , te 1.2 słabe ,wadliwe,czy co z nimi nie tak ?
milan240
Początkujący
 
Posty: 186
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

20 Wrz 2014, 11:17

Nie no aż tak to nie,za 8k to kupisz rok 2003. 5k wystarczy na egzemplarz 00/01.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

20 Wrz 2014, 11:25

te 1.4 sa 75km i 98 km wiadomo wolał bym ten mocniejszy ale mniej ich na sprzedaz jest ;/ te z 75km wmiare sa ?jakie sa najczestrze spotykane wady w tych autach?
milan240
Początkujący
 
Posty: 186
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

20 Wrz 2014, 11:51

75km daje rade w tej budzie.
Użytkownicy narzekają na zapychające się zawory recyrkulacji spalin EGR,w najstarszych egzemplarzach niezależnie od silnika awarii może ulec alternator a także rozrusznik. Zawieszenie również nie należy do szczególnie trwałych,w Clio II najczęściej wymiany wymagają łączniki stabilizatora,sworznie wahacza oraz przednie amortyzatory. Egzemplarze z początku produkcji cierpią z kolei na przypadłość pękających sprężyn tylnej osi. Dość szybko zniszczeniu ulega także układ wydechowy (rdza).
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Zlot fanów Toyoty Celica 2020
    Pod koniec lutego Celica Club Poland świętował 17. urodziny na Autodromie Pomorze w okolicach Tczewa. Impreza przyciągnęła miłośników Toyoty Celiki z całej Polski oraz z różnych stron Europy. W spotkaniu wzięło ...

20 Wrz 2014, 18:32

jesli chodzi o zawieszenie to ciezko znalesc trwałe zawieszenie na naszych drogach;p natomiast "zawory recyrkulacji spalin EGR" jakie objawy sa gdy ten zawor jest zapchany?
milan240
Początkujący
 
Posty: 186
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

20 Wrz 2014, 21:18

A może większa Megane?? Albo 306? Co Ty na to?
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

20 Wrz 2014, 21:53

megane to nie,a z peugotem myslalem nad 206 ale opinie o tym aucie sa strasznie podzielone wiec mysle nad clio,za nieduzej pieniadzea wmire przyzwoite auto i roczniki 2000-01 :ok: ale nie mowie ze juz jestem na 100%zdecydowany nie spieszy mi sie z kupnem wiec na spokojnie przegladam jesli ktos ma jakies propozycje to walcie :) dzielcie sie opiniami zawsze sa to przydane informacje dla wszystkich :)
milan240
Początkujący
 
Posty: 186
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

22 Wrz 2014, 20:14

"zawory recyrkulacji spalin EGR" jakie objawy sa gdy ten zawor jest zapchany?
milan240
Początkujący
 
Posty: 186
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

23 Wrz 2014, 04:13

Po co się martwisz zaworem EGR w prostej benzynówce..? Przecież w takim Clio można go zaślepić w każdym warsztacie i będzie to z korzyścią dla silnika,dla spalania i może ogólnie poprawić pracę silnika. Zawór EGR silnikowi przeszkadza i recyrkulacja spalin jest narzuconym wymogiem przez ekologów. :roll:
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5801
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

23 Wrz 2014, 21:55

a te z silnikami 1.2 daja rade ?oszczedniejsze sa od 1.4?
milan240
Początkujący
 
Posty: 186
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

25 Wrz 2014, 12:22

Minimalnie oszczędniejsze ale zdecydowanie i tak polecam 1,4. Jeśli auto byłoby zagazowane,to różnica jest znikoma. W benzynie nie przekroczy 1,5l. Większa pojemność znacząco poprawia osiągi,gdyż 1,2 pod tym względem wypada raczej słabo. Poza tym jeśli 1,4 miałby być z 8 zaworową głowicą (75KM),to jest to niewysilony silnik z gatunku długowiecznych,który jest idealny do zagazowania. Osobiście jednak wolałbym jeździć nowszym 1,4-16V-98KM :)
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5801
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

25 Wrz 2014, 22:00

rownież wolał bym ten mocniejszy ,lecz mało ich do wyboru w moim wojewodztwie wiecej jest tych 75km a najwiecej 1,5 disel,-tych raczej nie polecacie?
milan240
Początkujący
 
Posty: 186
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

26 Wrz 2014, 08:02

1,5 dci absolutnie , bo się finansowo pogrążysz .
marco84
Początkujący
 
Posty: 227
Miejscowość: Nowy Sącz
Auto: Fiat Punto 2
Silnik: 1,2 8V 60 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback