dziekuje wszystkim za odpowiedzi po malu sprobuje odpowiedziec
KleKle napisał(a):Primiera - fajnie i pięknie ale auto duże ciężkie , rdzewieje, z tego co wiem japońce gaz tak średnio ale to akurat mogę się mylić. Do tego części są droższe. Mimo że lubię japońskie auta to nissana z nich najmniej.
nie wiem czy takie ciezkie wlasnie sprawdzilem p11 2.0 benzyna przed liftem wazy 1220kg
przeczytalem na forum nissana ze silnik stworzony wrecz pod gaz i osiagi i spalanie nie wielkie
minusem faktycznie korozja i srednica zawracania ale trudno nie ma wszystkiego za darmo
przegladam oferty focusow faktycznie nie ten budzet predzej escort ale czy jest sens?
KOLEŚ31 napisał(a):Moja propozycja to jakiś mały silniczek 1.2-1.4 spali tyle samo co jakieś styrane 2.0 w gazie
no to chyba nie za dobrze bo 1,2 1,4 nie jezdza a 2.0 z sekwencja nie traci tak mocy a pali tak samo zreszta przemyslalem wole wieksza pojemnosc uzytkowac spokojnie i jezdzic dynamicznie niz malolitrazowki z gazem
Barol napisał(a):Był poruszony temat francuzów to może Peugeot 306 albo Renault Laguna I?
[link do oferty na Olx wygasł] ... bb03358144
[link do oferty na Olx wygasł] ... e2df28803d
dzieki ,,Barol'' kolejny raz podsuwasz dobry pomysl mam na mysli lagunke
KOLEŚ31 napisał(a):Barol skąd ty bierzesz te propozycje widzę wielki problem sprzedać te twoje propozycje za pół ceny a do tego modele najmniej chodliwe .Jedyny sens coś takiego oglądać jak ktoś ma zamiar trzymać to auto długimi latami.
powiem tak czytalem gdzies tutaj na forum madre slowa okazji juz nie ma a rocznikiem sie nie jezdzi
rownie dobrze moge szukac audika a6 za 4000zl tylko to bedzie zlom a kazda naprawa przewyzszy jego wartosc wiec po co sie pakowac w takiego strucla lepiej teoretycznie gorsza marke a lepszy stan nei ukrywam mam tutaj na mysli primere i lagune na prawde podobaja mi sie te autka
kolego ,,KleKle'' nie wiem za bardzo do ktorego zdania mam sie odniesc wiec odpisze ogolnie
czytam to forum jest bardzo duzo wiedzy i faktycznie diesel z niemiec pewnie robi te 50 000 rocznie to teraz tak 17lat razy 50 000 rowna sie 850 000 przebiegu realnego inna sprawa ze pewnie na blacie bedzie mial 215
przy takim przebiegu to juz wiecej problemow bedzie z takim dieslem niz jazdy
dlatego coraz bardziej sklaniam sie ku primerze z lpg i rowniez z lpg lagunce oba najlepiej 2.0
spalanie 13 gazu powiedzmy wiec 13 razy 2,6 rowna sie 34pln
zebym za tyle zrobil ropniakiem musialby palic 7l nie wierze w takie spalanie w starym zajezdzonym dieslu
w takim razie mam pytanko jeszcze jak wyglada sprawa czesci francuz reno i japonczyk nissan?