Co kupić po BMW e39

16 Paź 2016, 22:21

Witam. Od około 6lat jezdze bmw e39 528i. Samochodem jezdzi sie bardzo dobrze. Ma dobre materialy w srodku, jest niezle wyciszony. Kawal porządnego samochodu. Nadszedl czas na zmiane. Logicznym jest to , ze powinno byc to e60 natomiast znalezienie tego samochodu w zadowalajacym stanie w kwocie do 40tys chyba graniczy z cudem. Rozwazalem zakup e90 ale po e39 w e90 czuje sie jak w jakims golfie. Materialy w srodku slabe. W kazdej schodzi warsywa plastiku. Wyciszenie średnie. Gorsze niz w e39. Pomyslalem , ze dobra alternatywa moze bedzie audi a6 c6? Jechalem 3.0tdi w s-linie i zrobilo bardzo dobre wrażenie, podobny komfort do e39. Jakie samochody proponujecie do kwoty 40tys zeby bylo rownie komfortowe, dobrze wyciszone i dosyc szybkie?
davids3
Nowicjusz
 
Posty: 8

16 Paź 2016, 23:18

Może Lexus Gs430 :naughty:
sanvean23
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 569
Auto: Punto 2FL |Honda Civic VIII
Silnik: 1.2 16V | 1.8

16 Paź 2016, 23:22

Gs 430 jest na pewno swietny ale 40kafli to za mało na gs'a
davids3
Nowicjusz
 
Posty: 8

16 Paź 2016, 23:31

davids3 napisał(a):Gs 430 jest na pewno swietny ale 40kafli to za mało na gs'a

Ale jeżeli autor tematu twierdzi że e39 ma spoko mat. w środku i jest dobrze wyciszony to 430ka mk2 wystarczy... :D i to z nawiązką. Juz nie wspomnę o tym że autor tematu zyska obcowanie z V8 bez trzymania się za kieszeń, super osiągi jak na klocka 1,7t no i prawdziwy komfort z wyciszeniem.
A chyba najważniejsze jest to że w trakcie użytkowania jest możliwość odłożenia kaski na następne auto a nie na następny serwis :ok:
I wtedy może być mk3 który już jest nowocześniejszy.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10953
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

16 Paź 2016, 23:38

Mk2 wygląda troche staro z zewnatrz. Wole cos świeższego. :)
davids3
Nowicjusz
 
Posty: 8

17 Paź 2016, 00:00

davids3 napisał(a):Mk2 wygląda troche staro z zewnatrz. Wole cos świeższego. :)

Ja mam na to tani sposób i skuteczny... :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10953
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Zabici bez pasów - zapinajcie pasy w samochodzie!
    Aż połowa ofiar śmiertelnych na autostradach w Austrii, a ponad 60% w Belgii nie miało zapiętych pasów w momencie wypadku(1). Pasy bezpieczeństwa są efektywnym elementem dającym kierowcy i pasażerom bezpieczeństwo ...

17 Paź 2016, 08:13

To jeszcze wyżej, czyli Lexus LS 430, który będzie tańszy w utrzymaniu niż A6 i e60 z wyeksploatowanym dieslem już nie wspominając o komforcie i materiałach
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

17 Paź 2016, 08:46

@szybki airride, 18-stki i naklejki? :mrgreen:
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1374
Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 09 06 2013
Auto: VW Golf
Silnik: 1.6 MPI
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2009

17 Paź 2016, 08:56

Killaz napisał(a):@szybki airride, 18-stki i naklejki? :mrgreen:

Airride profi nie jest tani :D Ostatnio rozmawiałem z Panem od LSa na AR to całość zabawy 25k...

Wystarczą lekkie 18ki na małym et, lekka gleba i przód lampy z czarnym środkiem... ewentualnie tak jak mój kolega dołożył sobie dokładki tte...

Chociaż ostatnio założyłem 17ki z małym et + gleba dało to śmisny :naughty: wygląd no i spalanie mniejsze już nie wspominając o odczuciach przyśpieszenia.

dzida napisał(a):To jeszcze wyżej, czyli Lexus LS 430,

Jak LS 430 to FL bo jest ładniejszy ale ogólnie i tak nie tan klimacior :)
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10953
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

17 Paź 2016, 09:36

szybki napisał(a):Wystarczą lekkie 18ki na małym et, lekka gleba i przód lampy z czarnym środkiem... ewentualnie tak jak mój kolega dołożył sobie dokładki tte...


Zasadniczo GS Mk2 nie jest brzydkim autem z zewnątrz - ma swój japoński urok, zupełnie inny niż to, co tworzyła Europa w tamtych czasach. Problemem dla mnie jest wnętrze - mało harmonijne, plastikowe, chociaż to ciąg dalszy japońskiej stylistyki. I przyznam bez bicia, że Audi A6 czy E39 po prostu projektem wnętrza nokautuje GSa, bez względu na jakość materiałów - nie wiem, nie siedziałem w GSie.
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1374
Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 09 06 2013
Auto: VW Golf
Silnik: 1.6 MPI
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2009

17 Paź 2016, 09:50

Panowie i Panie. Czy przesiadka z e39 na audi a6 c6 to dobry pomysl? Nie moze byc gorzej pod kątem komfortu, wyciszenia i ogolnej solidnosci auta. Duzo sie naczytalem o 3.0tdi i nieszczesnych napinaczach i lancuchach rozrzadu... troche sie boje po zasadniczo bezawaryjnym benzynowym 2.8 z beemki.
davids3
Nowicjusz
 
Posty: 8

17 Paź 2016, 10:14

Killaz napisał(a):Audi A6 czy E39 po prostu projektem wnętrza nokautuje GSa, bez względu na jakość materiałów - nie wiem, nie siedziałem w GSie.

Masz w tym sporo racji ale... są różne wersje gsów które różnią się detalami ale jednak... oczywiście nie wspomnę o kolorze skóry. Może się wydawać że to nie wiele ale wiem sam po sobie jakie mam odczucia co do środka w jednej i drugiej opcji.

Wersja z perforowaną czarną skórą, z drewnem (kolor ciemna wiśnia) naprawdę daje super efekt a jeszcze masz często skórę bez połysku jakby wczoraj auto wyjechało z salonu i wtedy jest :ok:

Ogólnie wnętrza są dziadkowate... tylko jedni to lubią drudzy nie.

Mi osobiście jest to obojętne ponieważ skupiam się na innych zaletach tego auta o których konkurencja może zapomnieć... tym bardziej że teraz brat zamawiał obszycie deski rozdzielczej alcantarą w profi warsztacie i nie są to jakieś kosmiczne koszty a zmienia środek o 180' :D

davids3 napisał(a):Czy przesiadka z e39 na audi a6 c6 to dobry pomysl? Nie moze byc gorzej pod kątem komfortu, wyciszenia i ogolnej solidnosci auta. Duzo sie naczytalem o 3.0tdi i nieszczesnych napinaczach i lancuchach rozrzadu... troche sie boje po zasadniczo bezawaryjnym benzynowym 2.8 z beemki.


Musisz się sam przejechać bo każdy ma inne odczucia komfortu dla mnie e39 z komfortem limuzyny ma średnio coś wspólnego więc tak jak Ci napisałem w moim pierwszym poście jak odpowiada Ci e39 to pod względem komfortu w ałdi będzie lepiej bo trudno żeby było gorzej.
Oczywiście dochodzą detale takie jak rodzaj kół albo zawieszenie no ale ja myślę bardziej o serii.

Co do kosztów to powiem Ci tak jak ostatnio przy innym temacie BMW kupujesz auto premium które jest drogie w naprawach i lubi coś tam się sypnąć więc przestań męczyć temat kosztów tylko skup się na tym czy Ci się podoba, czy dana wersja Ci odpowiada itd. a z kosztami przyjmij że popłyniesz... Wtedy jak akurat trafisz w przerwę pomiędzy wtryskami a rozrządem będziesz mógł zagrać w totka i cieszyć się że masz prawie tanie auto :ok:

Ja np: nauczyłem się cieszyć dziadkowym wnętrzem i rozrządem V8 za 1k a w ałdiaczku będziesz miał nowoczesne wnętrze i rozrządzik za 5k... do wszystkiego idzie się przyzwyczaić :D

p.s.

A już tak całkowicie poza konkursem nie wiem czy zauważyliście że wszyscy pieją do świętej trójcy z DE jak to jest superaśnie a potem jest tylko jeden temat maglowany koszty, koszty i jeszcze raz koszty... :naughty:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10953
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

17 Paź 2016, 10:53

Pewnie, bo lexus na wode jezdzi, a dzial techniczny na waszym forum nie istnieje.
Jezeli ktos ma wydawac miesiecznie na paliwo 500zl, a 1000zl to jest roznica i nie wmawiaj, ze nie, bo spalanie to wlasnie najwiekszy koszt eksploatacji pojazdu, zaraz obok utraty wartosci.
:naughty:
959
Aktywny
 
Posty: 289
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: E320 CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Automatyczna

17 Paź 2016, 11:03

Seicento mało pali, polecam. Jak ktoś jeździ E39 to chyba liczy się ze spalaniem?
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

17 Paź 2016, 11:46

959 napisał(a):Pewnie, bo lexus na wode jezdzi, a dzial techniczny na waszym forum nie istnieje.

Łoj znowu się pojawiam :ok: Gdxzie byłeś jak Cię nie było :?: :idea: :twisted: Lex jeździ na pb a dział techniczny w porównaniu do wielkiej trójcy nie istnieje i to jest fakt... :ok:
Widzę że zrobiłes sie stałym bywalcem Lexus forum to moż zreferuj nam temat:
Pana od LSa jak przesiadł się na MB s500... czytałeś ???
Albo tematy o spalaniu lexów???
Tylko apeluje zanim coś będziesz interpretował publicznie to przemyśl 5razy bo zeby nie było jak ze sławnym przykładem "zepsutej hybrydy" z rozładowanym akumulatorem... :naughty:
959 napisał(a):Jezeli ktos ma wydawac miesiecznie na paliwo 500zl, a 1000zl to jest roznica i nie wmawiaj, ze nie, bo spalanie to wlasnie najwiekszy koszt eksploatacji pojazdu, zaraz obok utraty wartosci.

I znowu się gubisz w swoich głupotach...
Weź kalkulator i przelicz tak na szybko... żeby uzyskać tą Twoją oszczędność musiałbyś robić rocznie około 45tys.km. co chyba nijak się ma do ostatnich Twoich rozumowanek jak to wszyscy w Polsce mało jeżdżą. Przecież ostatni twierdziłeś na odwrót więc zmiana zdania :?:
Apeluje użyj kalkulatora!!!!
A co do utraty wartości to chyba nie masz ku temu złudzeń że przy zakupie auta z 3uzetem pod maska ewentualnie można zarobić a nie stracić... wszystko zależy od stanu technicznego o który nie jest trudno przy benie.
Dziwne że nie widzisz cen ałdi albo bmw i co myślisz że później przy sprzedaży powiesz "ej kupcy" mój jest jedyny serwisowany dajcie mi 10k więcej niż za allegrowego tego z DE z przebiegiem 170tyś.km. ???
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10953
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe