Co myślicie o BMW

Czy BMW ma w twoich oczach złą opinię?

Ankieta zakończyła się 26 Paź 2007, 21:28

Tak
2
25%
Nie
6
75%
Razem głosów : 8

26 Wrz 2007, 21:20

Chciałbym poznać waszą ocenę marki Bayerische Motor Werken czyli w skrócie BMW. Proszę o obiektywne ocenianie i komentowanie. Proszę także, aby pamiętać, że BMW ciagle wygrywa konkursy na najlepsze silniki. Poniżej zamieszczam niektóre zdjęcia dotychczasowych modeli BMW.
BMW X5:::......
adrian199999
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Lublin

27 Wrz 2007, 08:52

Ja osobiście jestem szczęśliwym posiadaczem słynnej trójeczki E36. Jestem bardzo zadowolony z jej użytkowania, bardzo dynamiczny silnik choć tylko 1,6. Ogólnie prowadzi się również bardzo dobrze. Na razie jeżdżę nią od ponad pół roku i nie mam żadnych problemu, wymiany tylko filtrów i oleju i innych płynów eksploatacyjnych.

Pozdrawiam
Tablice Rejestracyjne - wpisz numer i sprawdź skąd pochodzi auto.
Michał
Aktywny
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 7
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

29 Wrz 2007, 12:43

Zagłosowałem na TAK, dotyczy to wszytkich modeli BMW pomijając serie 7 najnowszą jak i jej poprzedniczkę i studyjny model CS
Katet 1,3l na 1/4 juz prawie gotowy
CRX '91 1,6 DOHC VTi Kupiony tez na 1/4 pojdzie
GrubyBenek
Nowicjusz

Miejscowość: okolice Opola

02 Paź 2007, 18:41

Zagłosowałem na NIE, jedenym modelem BMW, który toleruje i uznaje za dobry a nawet bardzo dobry jest X5. ( pewnie dlatego, że lubię trenówki )
Ale reszta dla mnie to nei są dobre wozy, psują się, drogie w utzrymaniu, przy zakupie też, a stylistyka- poprzednia siódemka była porażką, jedynka do BMW nie pasuje, za mało ekskluzywna, trójka ok, piątka jak na swoją klasę wydaje się za mała...... i to wszystko :D
Chevrolet Cammaro SS 1969.
kudlaty
Nowicjusz

Miejscowość: Zielona Góra

07 Lis 2007, 08:26

Te czeskie auta /Bakelitowe Marne Wozidlo/ może podobać się tylko łysym drechom z zimnym łokciem przy muzyce dosco polo.
LOL
Shipp
Nowicjusz

Miejscowość: lubuskie