No i jakos jezdzą w tej policji a roczniki to większosc 91
![Wink ;)]()
Co ma się psuc w t4 jezeli tam niema za dużo elektroniki a konstrukcja jest prosta ??
Dorzucam jescze opis t4 z onetu:
Mało jest takich samochodów dostawczych jak Volkswagen Bus czwartej generacji. Określenie "wielozadaniowy", często nadużywane przez producentów pojazdów dostawczych, do Volkswagena pasuje jak ulał. Jeżeli dodać do tego niską awaryjność, otrzymujemy samochód niemal idealny. W T4 producent po raz pierwszy umieścił silnik z przodu i dołożył do tego napęd na przednie koła (występował także napęd
4x4 - Syncro - wykorzystujący sprzęgło wiskotyczne). Zaowocowało to większą ilością miejsca z tyłu, niższym progiem załadunku (52 cm), wygodniejszą pozycją w kabinie (kierowca nie siedział już nad przednią osią) i łatwiejszym dostępem do zespołu napędowego. Bus czwartej generacji zdobył na tyle duże uznanie, że dzisiaj bez trudu znajdziemy interesujący pojazd, ceny zaczynają się od około 10 tys. zł za Transportera z początku produkcji, a kończą na 70 tys. zł za luksusowego Caravelle 2.5 TDI z 2003 r.
Dziwne ale nigdzie niemogę znalezc ze t4 to model nieudany i awaryjy
![Smile :)]()