Co myślicie o oplu astrze II

29 Gru 2009, 13:30

Witam i pozdrawiam:P

Zaczął mi się podobać Opel Astra II hatchback tylko teraz się zastanawiam z jakim silnikiem patrzeć czy patrzeć na Diesla czy moze na Bęzyne + LPG nie znam się za bardzo na Mechanice. Dodam jeszcze, że będzie to moje pierwsze autko na własność. jeszcze się uczę no i powiem szczeże ze zależy mi na oszczędnośi. Co możecie polecić.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
miedziakb
Nowicjusz

Miejscowość: Kraków

29 Gru 2009, 14:19

Nie takie złe auto, korozja jest wadą niewątpliwie. Co do napędu - raczej LPG, chyba, że masz zamiar robić dużo tras.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

29 Gru 2009, 14:24

W Astrze II nie ma mowy o żadnej korozji. W I generacji to była plaga ale w II problem został wyeliminowany przez zastosowanie podwójnego ocynku, tak więc zabezpieczenie antykorozyjne jest tutaj na bardzo wysokim poziomie. Jeśli chcesz aby było bezawaryjnie i oszczędnie to szukaj silników 8V z gazem. 16V lubią brać olej a diesle tak jak pisał kolega wyżej lepsze będą na długie trasy.
KaczorLSM
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Lublin

29 Gru 2009, 14:27

Z tym bardzo wysokim poziomem to bym nie przesadzał, gniją, ale mniej. Najgorsze, że gniją rzeczy, których nie widać - elementy konstrukcyjne, przewody hamulcowe...
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

29 Gru 2009, 14:28

Gniją tak samo jak w każdym innym samochodzie. Jak jest bezwypadkowy to nie ma się czym martwić. Porównując np. do gnicia Fordów albo Astry I generacji jest to niebo a ziemia.
KaczorLSM
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Lublin

29 Gru 2009, 14:30