andrewb25 napisał(a):zmień mechaników, na moim terenie mechanicy ogarniają nie takie fury, i zrobią z autem wszystko , nie ważne nowe/stare tylko trzeba jechać do mechanika a nie kowala
Andrewb25, problem tylko taki że ja już u niejednego byłem i to takiego co to na fanpagu fb miał Mustanga 5,0 na kanale albo nowiutkie audi RS6 ale co z tego? klocki zmieni, oleje i zjeżdża i oddaje klientowi, obawiam się że przy problemach z silnikiem właściciele takich fur raczej jeżdżą do ASO.
Co ciekawe przy 1,8 turbo VW/Audi problemów z wymianami czego popadnie nie ma tzn płyny, uszczelki, rozrządy idą jak z płatka, problemem jest ogólnie pojęta diagnostyka
czyli co wymienić konkretnie zamiast pół-silnika.
i dlaczego wczoraj jeździł jeszcze ok a dziś już nie.
Jak piszczy coś w kole - zero problemów wszystko ogarnięte albo coś trze, ale jak silnik syczy to tak jak pisałem diagnozy z księżyca że to na pewno turbina, no bo silnik turbo, że może nieszczelność w układzie wydechowym, albo jak jest problem z pracą silnika to od razu leci jak amen w pacierzu zapłon cewki/świece które np pół roku temu wymieniałem, a potem się okazuje że nie poprawiło się to oni nie wiedzą.
Może filtr paliwa zapchany? może paliwo kiepskiej jakości trzeba jechać na Shell Racing 100 do pełna itp..