Raziel11 napisał(a):W zależności od rocznika, przebiegu, wyposażenia ok 30-35tys za FR 2.0 TFSI 200km + 4tys na pakiet startowy.
Tyle aż?? myślałem że 20 z hakiem a np Octavia RS?
duzy90 napisał(a):Gilik mialem 4 sztuki 1.8t w domu, 2 mam nadal, zadna z nich nie ma coolera niefabrycznego za 1,5k i jakos kazde jechalo i trzymalo swoja moc, w upaly tez.
To ze sie na nim nie znasz, miales najstarsza i najgorsza wersje z przepustnica na lince i do tego oddawales auto do najglupszych mechanikow, ktorzy nie potrafiliby sc 0.9 serwisowac, to nasza wina? Czy Twoja?
Zobaczymy jak bedziesz ogarnial 2.0fsi i Twoi "dobrzy" mechanicy, to przekonamy sie ile KM z tych fabrycznych 150KM wypluje i jakie bedziesz mial odczucia z jazdy... Bo nawet jesli trzyma te 150KM to do 1.8t nie ma zadnego podejscia. Aha, i uzywanie klimy powoduje spadek mocy w kazdym silniku, w 2.0fsi tez. Ja juz to wiem ale Ty przekonasz sie niedlugo
Ale co to za różnica czy mam przepustnicę na linkę czy nie?
Octavia RS ma nowszą elektronikę a tam 200 koni to z wielkim wszystkim osiągniesz i się cooler zagotuje i tak cofnie zapłon
To nie ma znaczenia, znaczenie ma to że graty są za słabe i takie auto nie jedzie.
A różnica 5% 2,0 150 vs 1,8T to jest żadna dla mnie.
Poza tym co chwilę mówisz co innego na poprzedniej stronie sam przyznałeś racje że nawet w serii się cooler gotuje a po dowaleniu mocy to jest bezsens bez dołożonego Intercoolera coś robić
A teraz twierdzisz że wszystkie któe miałeś świetnie jechały i cooler niepotrzebny nawet jak za oknem jest 40stopni
Takie teorie każdy potrafi pisać
i tak 2,0 jest nowszy, mniej zmęczony i ma inne rozwiązania i nie ma turbo, podciśnień, setek węży i innych gówien które non-stop się rozlatuja
Przede wszystkim nowsze auto
duzy90 napisał(a): oddawales auto do najglupszych mechanikow, ktorzy nie potrafiliby sc 0.9 serwisowac, to nasza wina? Czy Twoja?
To jest wina silników i ludzi którzy pompują jakieś głupie propagandy że 1,8T jest cudowny bo ma 20 lat i 400 tys przebiegu, każdy zdrowy na umyśle woli kupić coś nowszego nawet z tsi/ecoboost itd, bo 1,8T był dobry ale na początku lat 2000, dzisiaj to już są złomy i tyle. Kupujesz auto nie po to żeby grzebać w nim miesiącami tylko jeździć, jak ktoś jest miłośnikiem i wsadza każdą pensję to sobie doprowadzi do porządku ale tak to głupota dla mnie.
a co do klimy obejrzyj ten filmik i wytłumacz mi dlaczego w jednym aucie spada moc a w innym nie?
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
P.S. dzisiaj byłem na wymianę oleju i tłumaczę mechanikowi że coś świszczy przy przyspieszaniu czy to turbina?
A gość do mnie że może turbo a może czasem jakaś dziurka się zrobi ale on mi nie powie bo turbina jest głęboko schowana i ciężki dostęp, jeździć i się nie przejmować.
Dlatego chce sobie dać spokój z tym autem, mechanikiem nie mam zamiaru być.