REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Pionek napisał(a):Gilik, sprawdź dolot kompresorem bo jak świszczy to pewnie nieszczelny a z resztą co ja tam się znam wg Szybkiego jestem Adamem Słodowym więc nie ma co, lepiej auto sprzedać bo naprawić się nie da a doradzać zabronione.
Pionek napisał(a):Szybki, trochę mnie dziwi bo podobno siedzisz w tuningu silników a dla Ciebie podstawy na poziomie 1 klasy samochodówki to odległa materia, takie rzeczy tuner ma 1 palcu i to jest podstawa turbo silnika.
Pionek napisał(a):Skoro nie da rady zawieść auta i odebrać w 100% sprawnego gotowego i zapłacić to trzeba wziąć sprawy w swoje ręcę.
Pionek napisał(a): co do tunerów owszem ale jak ktoś robi konkretne programy a nie gotowce i ma hamownie normalną a nie na przyczepce zabawkę to taki silnik w godzinkę powinien z grubsza zdiagnozować, wystarczy pomiar na hamowni, próba drogowa itp
Z wykresu sporo można wyczytać.