Co po Audi A3 1,8T

24 Cze 2019, 17:02

Oj chlopie juz zaczynasz pieprzyc glupoty i znowu zaczynasz swoje glupawe dywagacje. Fakt, 150 hp w 1.9tdi bedzie lepiej jechac niz 150 hp w 1.8t z racji jakiegos 100nm wyzszego momentu i ot cala magia. Natomiast jezdzilem roznymi 1.8t i roznymi 1.9tdi i seryjny asz (130 hp) jedzie podobnie jak 1.8t 150 hp.
Przejedz sie SPRAWNYM 1.8t i potem wydawaj opinie, a nie po przejechaniu sie swoim zajechanym trupem, ktorego nawet zaden z twoich "mechanikow" nie potrafil reanimowac. Teraz zobaczymy jak beda potrafili diagnozowac arl, ktory tez ma kupe upierdilwego osprzetu i potrafi platac figle nie mniejsze niz 1.8t. To nie stare tdi 90 hp, proste w obsludze jak drut. Jak nie zmienisz mechanikow to czekam z niecierpliwoscia na kolejny temat z serii "ojej moje auto nie chce jechac, a mechanicy nie wiedza co sie dzieje".
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
0

24 Cze 2019, 17:10

1.9 TDI 150KM ma w serii 320Nm w przedziale 1900-4300obr, więc nic dziwnego, że po chipie jeździ lepiej niż 1.8T. Pytanie tylko co z trakcją na mokrej jezdni...
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002
0

24 Cze 2019, 17:43

Duży a Ty za to głupot nie opowiadasz, tylko porównujesz tdi do turbo benzyny 225 konnej :mrgreen:
Sprawdziłem przed chwilą ten BAM co to jest bo nie znam tych kodów.
Ty za to prawdopodobniej z żadnym z tych silników styczności nie miałeś, może jeździłeś 1,6 mpi i tyle
Swoją droga ciekawe ile miałeś 1,9 tdi ARL ale nie kolega które na oczy nie widziałeś tylko Ty? skoro wiesz że każde auto poza 1,8T jest takie skomplikowane w diagnostyce a u Ciebie po 15 latach gumowe węże jak nowe nic nie popękane.
Bo to widać, czyste teorie żywcem z forum takiego czy innego
i po raz kolejny opowiadasz o mechanikach a Ty za to auta w ogóle nie naprawiasz swojego i nawet nie wiesz co masz zepsute
Daj mi swojego 1,8T to się przejadę.
Taką dziecinadę każdy umie uprawiać i straszenie że FSI bez turbo ma sporo rzeczy i tylko w Niemczech naprawiają albo ARL który jest łatwiejszy w obsłudze niż 90 konny staroć
To że coś ma więcej gratów nie jest jednoznaczne z problemami w diagnozie.

Dobra koniec tematu i myślę że można go zamknąć a wszystkich teoretykom proponuje sprawdzić też praktykę w rzeczywistości bo niektórzy mało wiedzą a dużo mówią.
Do 1,8T nie chce wracać i dziękuje za jego zalety a właściwie same wady.
Gilik
Początkujący
 
Posty: 50
Prawo jazdy: 14 10 2011
Przebieg/rok: 26tys. km
Auto: Golf VII
Silnik: 1,6 tdi
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012
0

24 Cze 2019, 17:54

Porownywalem arl majacego 195 hp i 400 nm do seryjnego bama co jest w tym nienormalnego?
Na reszte szkoda klawiatury chloptasiu :lol:
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
0