Co po Audi A3 1,8T

24 Cze 2019, 16:02

Oj chlopie juz zaczynasz pieprzyc glupoty i znowu zaczynasz swoje glupawe dywagacje. Fakt, 150 hp w 1.9tdi bedzie lepiej jechac niz 150 hp w 1.8t z racji jakiegos 100nm wyzszego momentu i ot cala magia. Natomiast jezdzilem roznymi 1.8t i roznymi 1.9tdi i seryjny asz (130 hp) jedzie podobnie jak 1.8t 150 hp.
Przejedz sie SPRAWNYM 1.8t i potem wydawaj opinie, a nie po przejechaniu sie swoim zajechanym trupem, ktorego nawet zaden z twoich "mechanikow" nie potrafil reanimowac. Teraz zobaczymy jak beda potrafili diagnozowac arl, ktory tez ma kupe upierdilwego osprzetu i potrafi platac figle nie mniejsze niz 1.8t. To nie stare tdi 90 hp, proste w obsludze jak drut. Jak nie zmienisz mechanikow to czekam z niecierpliwoscia na kolejny temat z serii "ojej moje auto nie chce jechac, a mechanicy nie wiedza co sie dzieje".
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
0

24 Cze 2019, 16:10

1.9 TDI 150KM ma w serii 320Nm w przedziale 1900-4300obr, więc nic dziwnego, że po chipie jeździ lepiej niż 1.8T. Pytanie tylko co z trakcją na mokrej jezdni...
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002
0

24 Cze 2019, 16:43

Duży a Ty za to głupot nie opowiadasz, tylko porównujesz tdi do turbo benzyny 225 konnej :mrgreen:
Sprawdziłem przed chwilą ten BAM co to jest bo nie znam tych kodów.
Ty za to prawdopodobniej z żadnym z tych silników styczności nie miałeś, może jeździłeś 1,6 mpi i tyle
Swoją droga ciekawe ile miałeś 1,9 tdi ARL ale nie kolega które na oczy nie widziałeś tylko Ty? skoro wiesz że każde auto poza 1,8T jest takie skomplikowane w diagnostyce a u Ciebie po 15 latach gumowe węże jak nowe nic nie popękane.
Bo to widać, czyste teorie żywcem z forum takiego czy innego
i po raz kolejny opowiadasz o mechanikach a Ty za to auta w ogóle nie naprawiasz swojego i nawet nie wiesz co masz zepsute
Daj mi swojego 1,8T to się przejadę.
Taką dziecinadę każdy umie uprawiać i straszenie że FSI bez turbo ma sporo rzeczy i tylko w Niemczech naprawiają albo ARL który jest łatwiejszy w obsłudze niż 90 konny staroć
To że coś ma więcej gratów nie jest jednoznaczne z problemami w diagnozie.

Dobra koniec tematu i myślę że można go zamknąć a wszystkich teoretykom proponuje sprawdzić też praktykę w rzeczywistości bo niektórzy mało wiedzą a dużo mówią.
Do 1,8T nie chce wracać i dziękuje za jego zalety a właściwie same wady.
Gilik
Początkujący
 
Posty: 50
Prawo jazdy: 14 10 2011
Przebieg/rok: 26tys. km
Auto: Golf VII
Silnik: 1,6 tdi
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012
0

24 Cze 2019, 16:54

Porownywalem arl majacego 195 hp i 400 nm do seryjnego bama co jest w tym nienormalnego?
Na reszte szkoda klawiatury chloptasiu :lol:
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Bezpieczne hamowanie w warunkach zimowych
    Podczas zimowej pory roku, wielu kierowców doświadcza wydłużonej drogi hamowania na nawierzchniach pokrytych śniegiem lub oblodzonych. Czy jednak wszyscy zastanawiają się, co dokładnie wpływa na odległość, jaką pokonuje ...