Duży a Ty za to głupot nie opowiadasz, tylko porównujesz tdi do turbo benzyny 225 konnej
Sprawdziłem przed chwilą ten BAM co to jest bo nie znam tych kodów.
Ty za to prawdopodobniej z żadnym z tych silników styczności nie miałeś, może jeździłeś 1,6 mpi i tyle
Swoją droga ciekawe ile miałeś 1,9 tdi ARL ale nie kolega które na oczy nie widziałeś tylko Ty? skoro wiesz że każde auto poza 1,8T jest takie skomplikowane w diagnostyce a u Ciebie po 15 latach gumowe węże jak nowe nic nie popękane.
Bo to widać, czyste teorie żywcem z forum takiego czy innego
i po raz kolejny opowiadasz o mechanikach a Ty za to auta w ogóle nie naprawiasz swojego i nawet nie wiesz co masz zepsute
Daj mi swojego 1,8T to się przejadę.
Taką dziecinadę każdy umie uprawiać i straszenie że FSI bez turbo ma sporo rzeczy i tylko w Niemczech naprawiają albo ARL który jest łatwiejszy w obsłudze niż 90 konny staroć
To że coś ma więcej gratów nie jest jednoznaczne z problemami w diagnozie.
Dobra koniec tematu i myślę że można go zamknąć a wszystkich teoretykom proponuje sprawdzić też praktykę w rzeczywistości bo niektórzy mało wiedzą a dużo mówią.
Do 1,8T nie chce wracać i dziękuje za jego zalety a właściwie same wady.