sonic64 napisał(a):aha chciałbym zeby przebieg miescil sie w granicach 150tkm.
E-Klassa W210 to musialbym miec o 10tys wiecej za nierdzewny model
![Wink ;)]()
Saab- to jeszcze istnieje ?? myslałem ze oni bankrut sa ? jak z czesciami ?
No własnie Subaru-SAAB-Volvo przewaznie silniki doładowane
![Sad :(]()
boję sie troszke o to Turbo bo jednak nie kupuje z przebiegiem 50tys tylko z takim ze zaczynaja sie konczyc
![Sad :(]()
w Polsce nie ma tego problemu. malo ktore auto ma wiecej niz 150kkm
a tak na serio to kieruj sie realnym przebiegiem ok 220-230kkm, jezeli mniejszy a realny w 10letnim aucie trafisz to cud, miod
![Wink :wink:]()
z tym ze w benzynkach mozna zalozyc to 20 tys rocznie(auta klasy D/E jezdza wiecej).
czesci bez problemu, gorzej z wykwalifikowanym serwisem, ale w wiekszych miastach rowniez zaden problem, jak obawiasz sie o turbo poszukaj ze swiezo wymienionym/uszkodzonym
![Wink :wink:]()
albo po prostu dokladnie zbadaj przed kupnem. regeneracja turbosprezarki ok 2000
da sie kupic cos fajnego
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
wersje z tzw soft turbo
![Wink :wink:]()