REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Tutaj masz ten drogi termostat , sterowany przez ECU silnika.marica1990 napisał(a):mój silnik ma oznaczenie APF
A wąż między termostatem, a chłodnicą jest ciepły? Jeżeli chłodnica będzie nie drożna to również nie będzie dużego obiegu ale to się rzadziej zdarza niż usterka termostatu.marica1990 napisał(a):Ale rzeczywiście jesli chłodnica jest chłodna to chyba termostat jak myślicie?
Nie sprawdzaj w trasie tylko na postoju. Zostaw samochód niech się rozgrzeje obserwując temperaturę. Tu masz pewność, że termostat będzie musiał się otworzyć.marica1990 napisał(a):to jesli termostat jest sterowany przez ecu silnika i po 30 km wąż między termostatem jest chłodny to wymieniać termostat? czy szukać czegoś z tym komputerem?
Ten objaw wskazuje na to że termostat nie otwiera się.marica1990 napisał(a):Przedwod jest leko cieply ale obudowa za termostatem jest chlodna a przed termostatem gorąca czyli termostat do wymiany?
Ten termostat katalogowo ma temperaturę otwarcia 105 °cdamian8595 napisał(a):Możesz zrobić jeszcze tzw. próbę garnkową, ale to musisz mieć wymontowany.
Powiedz mi co się dzieje z motorem ? Gotuje , wyrzuca płyn z układu ?marica1990 napisał(a): da sie dobrac taki żeby miał niższą temp otwarcia?
Podłączałeś coś tam do diagnostyki więc czy jakieś błędy są w sterowniku silnika ?marica1990 napisał(a):Traci moc