Co sądzicie o takim sposobie szukania samochodu

24 Paź 2013, 12:28

Witam,

jako że sam nie znam się kompletnie na samochodach, a zdobywanie jakiejś bardziej gruntownej wiedzy i umiejętności przydatnych przy wyborze, sprawdzeniu auta po prostu mi się nie opłaca bo byłoby to związane z ogromną stratą czasu wymyśliłem sobie coś takiego :D

Chciałbym wynająć kogoś z dużą wiedzą na temat samochodów, kto nie jeden samochód już w swoim życiu kupił, najlepiej jakiegoś mechanika samochodowego który będzie umiał dokładnie sprawdzić w jakim stanie jest auto.

Takiemu komuś chciałbym zapłacić za poszukiwania samochodu zgodnie z ustalonymi kryteriami oraz za wyjazdy i sprawdzanie tych które według niego będą mi odpowiadać.

Jedyny minus który to widzę to że mógłbym trafić na jakiegoś znajomego (właściciela) komisu itp. który za wszelką cenę będzie mi próbował wcisnąć być może dobry samochód ale może za zawyżoną cenę od znajomego.

Co wy o tym sądzicie?
kwartigzon
Obserwowany

Auto: nie mam

24 Paź 2013, 13:58

Przede wszystkim musisz sam coś wiedziec. Na co zwracac uwage przy zakupie. Jak nie masz wiedzy to jestes skazany na łaskę gościa któremu zapłaciłeś za usługe... przerabiałem to i goście na to kładą lachę. Pierwsze lepsze auto po które pojedziesz będzie ok. Bo przecież dostaną kaskę jak auto kupisz nie?
Jedynie to moze rodzinka albo jakis bliski kumpel byc z toba szczery, ale z tym tez róznie bywa :)
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

24 Paź 2013, 17:17

Ja nie polecam takiego sposobu jaki podałeś.

Zależy jeszcze jaki chcesz samochód bo jeżeli ma to być powyżej 30 tyś, to nawet jakbyś się znał lepiej wziąć specjalistę od blacharki.

Ja podam Ci lepszy sposób.

Dowiedz się sam do czego Ci samochód, jakie masz priorytety CO BYŚ CHCIAŁ KUPIĆ