Co to za instalacja?

25 Paź 2007, 11:34

Kupilem auto z taka oto instalacja gazowa, jednak w tym temacie jestem zupelnie zielony i prosze o pomoc bardziej doswiadczone osoby aby odpowiedzialy mi co to za generacja??? Warto wiedziec co sie ma.

Oto linki do zdjec:

[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]

Dodam tylko ze jest to instalacja BRC i byla zakladana we Wloszech.
Arbi_woz
Nowicjusz

25 Paź 2007, 15:23

Hmmm,ciutek trudno okreslić,ale jest to wtrysk gazu.Nie wiem tylko napewno czy tzw. centralny czy sekwencyjny.Ale Znając BRC i to jeszcze zakładane we Włoszech,to jest to raczej sekwencja.Jakbyś zapodał zdięcie komputerka gazowego,to może da się okreslić jaki to typ BRC - Suguent 24,Suguent 56, czy Just.Jest to II generacja.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

25 Paź 2007, 15:44

:shock: Według fotki nr 4 uważałbym, że to sekwencja...
fordon

25 Paź 2007, 16:28

Też tą fotką się sugerowałem.
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

26 Paź 2007, 13:40

Na komputerze jest napisane BLITZ, prosze o napisane troche wiecej o tej instalacji, czy jest ona dobra itp. Z gory dzieki.
Arbi_woz
Nowicjusz

26 Paź 2007, 21:53

System wtrysku gazu BRC BLITZ jest najprostszym i zarazem bardzo dobrym systemem.Z samochodami z tym systemem raczej nie ma problemów.Jest to naprawdę dobra instalka.Pisać o tym systemie zasilania można wiele,więc lepiej bedzie jak użyjesz wyszukiwarki np. Google i tam wpisz BRC BLITZ i powinieneś sie coś niecoś o niej dowiedziec.
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Lexus NX 300h - średniej wielkości SUV