Jakimi funduszami dysponujesz?? Jakie auta chcesz robić?? prywatnie czy w zakładzie?? co chcesz robić programować czu tylko diagnozować??
Sprawa wygląda tak:) sam przez to przechodziłem miałem proste ,,lewe" kabelki z allegro i z nich tak naprawdę jest nic. Sprzęt diagnostyczny sporo kosztuje, ja za swojego Launcha "legalnego klona'' dałem 3750 złcale robote robi:)
Już jest troche tańszy, to jest ''legalny klon''
[link do oferty na Allegro wygasł]A to jakbyś chciał mieć go w warsztacie całkowicie legalnie
[link do oferty na Allegro wygasł]Różnica spora a jest to identyczny sprzęt.
Fajnym urządzeniem jest autocom
[link do oferty na Allegro wygasł]tylko do niego jeszcze jakiś w miare laptop.
Do grupy VW polecam:
http://www.vcds.pl/index.php?mod=sklep&item=6Podobno lepszy od serwisówki:
[link do oferty na Allegro wygasł]Lub jeszcze takie coś:
[link do oferty na Allegro wygasł]Takie są koszty sprzętu i jedna istotna sprawa nie ma całkowicie uniwersalnego sprzętu. Mój Launch x431 diagun bardzo dobrze pracuje ale nie wszystkie auta robi tak samo część np grupa vw jest wręcz identyczna jak programy serwisowe i pracuje sie na niej super za to renault to jest po prostu tragedia, więc nie ma czegoś super do wszystkiego. A i daruj sobie kable za 100 zł z allegro bo owszem kabel
obd jak kabek gorsza sprawa jest z oprogramowanie do tego badziewia <sam sie na tym już przejechałem> bo każdy rzadko sie zdarza żeby wszystko było cacy lala jak sie już <w ogóle> połączysz z autem. Odpowiedz sobie na te pytanie na początku i w tedy może znajdziemy coś dla Ciebie:)
Ps znajomy kupił coś takiego jak ten kabelek co myślisz o kupnie i siedzi mu na półce bo owszem kable jest gwarancja na niego też jest ale niestety oprogramowanie do kabla nie jest częścią produktu tylko darmowym dodatkiem i nie podlega gwarancji, bo oni nie mogą sprzedawać takich rzeczy a później będziesz siedział na np chomiku.pl i szukał programu+craka:/ szkoda zachodu, już to przerabiałem:)
Pozdrawiam Przemek