Co wybrać

02 Wrz 2009, 18:52

Witam szykuję się to zakupu samochodu i tu mam dylemat bo nie wiem jaki wybrać moje typy to:
Audi 80 B4
Mazda 626
Ford Mondeo Mk2
Passat B4 ( Mało prawdopodobne żebym je kupił trochę za drogie są)

Interesuje mnie diesel bądz LPG, auto będzie robić spore przebiegi i będzie użytkowane a długich trasach.

Cenna max 9. tyś
Kiczaty
Nowicjusz
 
Posty: 10

02 Wrz 2009, 19:00

Mazda 626 lub mondeo mk2,zreszta wystarczy poczytac kilka postow nizej podobne pytania
rustin
Aktywny
 
Posty: 421
Auto: Mondeo MK3

02 Wrz 2009, 20:25

Mondeo 1,8 tddi - moim zdaniem na duże przebiegi najlepszy wybór.
KaczorLSM
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 694
Miejscowość: Lublin

02 Wrz 2009, 20:35

KaczorLSM napisał(a):Mondeo 1,8 tddi - moim zdaniem na duże przebiegi najlepszy wybór.

Jak nie masz pojęcia to po co się wypowiadasz i wprowadzasz w błąd?W mk1 jak i mk2 nie było silników tddi tylko zwykłe TD.Tddi zostały wprowadzone w mondeo mk3 produkowane od 2000r czyli nie ma takiej mozliwości żeby kupic za 9 tyś.Co nie znaczy że nie polecam mondea mk2 w td bo sam mam z tym samym silnikiem.
rustin
Aktywny
 
Posty: 421
Auto: Mondeo MK3

02 Wrz 2009, 21:26

rustin napisał(a):
KaczorLSM napisał(a):Mondeo 1,8 tddi - moim zdaniem na duże przebiegi najlepszy wybór.

Jak nie masz pojęcia to po co się wypowiadasz i wprowadzasz w błąd?W mk1 jak i mk2 nie było silników tddi tylko zwykłe TD.Tddi zostały wprowadzone w mondeo mk3 produkowane od 2000r czyli nie ma takiej mozliwości żeby kupic za 9 tyś.Co nie znaczy że nie polecam mondea mk2 w td bo sam mam z tym samym silnikiem.


Jeżeli posiadasz ten samochód to czy mógłbyś coś więcej powiedzieć jak spisuję się w podróży? usterki itp. ?
Kiczaty
Nowicjusz
 
Posty: 10

02 Wrz 2009, 21:46

Posiadam mk1 mondeo ale silnik prawie sie nie zmienił ma dwa konie mechaniczne więcej i wtrysk sterujący elektronicznie bodajże jak i korektor kąta wtrysku,został tez wyeliminowany problem z wypalaniem sie 4 cylindra.Nie jest on demonem predkości ale jak sie wlaczy turbina ladnie ciagnie,nie ma co oczekiwac od poltorotonowego auta ale jest wystarczająca dynamika jak dla mnie.pare dni temu robiłem trase ok 600km i jest bardzo wygodny nie bola plecy itd,spalił jakies niecale 6 l tak do 120 km\h.ogolnie w cyklu mieszanym,ale nie mieszkam w duzym miescie po prostu jezdze na bardzo krotkich odcinkach,nie spalil mi nigdy wiecej jak 7 litro.Nie sluchaj posiadaczy innych marek ze auto o takich gabarytach spali mniej.Silnik sam w sobie nie jest awaryjny,przepai wszystko turbo jak i wtryski bardzo wytrzymale.Ma bolaczki takie jak zapowietzranie sie ukladu paliwowego ale wystraczy kupic metr zwyklego przewodu paliwowego i opaski i po problemie.zacinajacy cie booster lub pekniecie mebran,co do zacinania wystarczy go wykrecić i trzpien wyczyścic,mębrany kosztują ok 70zł i też samemu się wymienia.naj lepiej wejdz na mondeoklubpolska wszyskiego sie dowiesz.jest to bardzo wygodny i przestronny samochod bdb wyposazony przewaznie w srodku z dobrych materiałow i jak dla mnie bardzo ładny na zewnatrz i wewnatrz.W zawieszeniu trzeba wymieniac łaczniki stabilizatorów dzieki naszym drogom ale koszt jednego to 50zl,ost wymienialem 20tys temu i cisza.Trzeba uwazac na korozje niektore bardzo rdzewieja a dokladnie progi i nadkola(reszta budy raczej nie) inne nie.moj dobrze sie trzyma.najlepiej od razu konserwacje zrobic i spokoj.
rustin
Aktywny
 
Posty: 421
Auto: Mondeo MK3
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Seria GR - specjalne sportowe edycje modeli Toyoty
    Japońscy fani Toyoty są już przyzwyczajeni do specjalnych sportowych edycji modeli tej marki, opracowywanych choćby przez TRD czy Modellistę. Jednak tym razem największy producent samochodów w ich kraju naprawdę o ...