Co zrobić z takim autem.

10 Lis 2014, 11:45

Witam, kupiłem samochód parę miesięcy temu, lecz w drodze powrotnej od sprzedawcy zatarł się silnik, co nie było moją winą, sprawa została oddana do sądu, jednak postanowiłem z niej zrezygnować, ponieważ wyjeżdżam za granicę i chciałbym spytać co z tym autem mam zrobić, żeby je sprzedać? Auta nie rejestrowałem ani nic, po prostu na lawecie do mechanika pojechałem po "zdarzeniu" i auto tam jest teraz. Proszę o pomoc, raczej nie znam się na autach i zbytnio nie wiem co robić.
Annkain
Nowicjusz

Auto: Toyota Celica

10 Lis 2014, 12:19

A jakie auto??? Bo jeżeli tanie to kup używany silnik i tyle...
szybki
Moderator - Tuning

Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

10 Lis 2014, 12:21

Toyota Celica 7 z 2000 r. silnik 192km. zależy mi na czasie i chodzi mi bardziej o odpowiedź co muszę zrobić prawnie, żeby nie płacić/płacić jak najmniej i móc go sprzedać, bo ja go ani nie rejestrowałem ani nic.
Annkain
Nowicjusz

10 Lis 2014, 13:39

Sprzedać możesz go w każdej chwili (o ile masz komplet dokumentów), zrób mu ocenę rzeczoznawcy tak na wszelki wypadek jak sprawa będzie miała finał w sądzie...
Stracisz kaskę ale będziesz miał spokój tym bardziej że zakup używanego silnika do TSa też jest ryzykowny bo te silniki są delikatnie mówiąc badziewne.
szybki
Moderator - Tuning

Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Typ: Sport/Coupe

12 Lis 2014, 18:26

Annkain napisał(a): chodzi mi bardziej o odpowiedź co muszę zrobić prawnie, żeby nie płacić/płacić jak najmniej i móc go sprzedać, bo ja go ani nie rejestrowałem ani nic.
Jaka wartośc samochodu-nie faktyczna a wpisana na umowie k/s... :?: Kupiłes od osoby prywatnej czy z komisu,handlarza na f-rę... :?: itp,itd ....
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014