PhantomASA1 napisał(a):Poza wahaczem nic innego nie powinno ucierpieć.
W moim samochodzie przy podobnym uszkodzeniu , po wymianie wachacza doszło jeszcze : wymiana półosi napędowej ( oparła się o element zawieszenia i się ugięła ) , po jeżdzie próbnej wyszło łożysko koła do wymiany ( szumi ) , na geometrii wykazało zbyt duży kąt pochylenia koła ( trzeba będzie wymienić zwrotnice ) To chyba tylko i aż tyle . Robiłem w innym samochodzie wymianę wachacza po uderzeniu w wysoki krawężnik i oprócz niego do wymiany był jeszcze tylko drążek kierowniczy i oczywiście opona . Naprawiałem kilka , kilkanaście aut po takiej kolizji i w większości naprawa była grubsza niż się wydawało , ale zdarzało się że wymiana wachacza załatwiało sprawe . Jednak przy zakupie takiego auta nierozważnym by było niewziąć pod uwage konieczności wymiany całej strony zawieszenia .