Coil spring spacer 4 runner

15 Wrz 2010, 11:57

Siema :mrgreen: właśnie napisałem tego posta bardzo ładnie i staranie i miałem dać- kopiuj w "razie w" a tu mi jak na złość siadł prąd. dziadostwo jedno :mrgreen: miałem już wszystkie swoje dywagacje przemyślane no ale zostawię to w takiej formie:

czy te podkładki liftujące pod springi są coś warte :mrgreen:?

bo rozkminiam lift do siebie :mrgreen:
Jeba* i się nie dać, a wyniki same przyjdą...
Wezyrro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 844
Miejscowość: Wałbrzych/Wrocław

15 Wrz 2010, 12:44

są warte... nic :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

15 Wrz 2010, 13:03

bo wiesz myślałem o tym jak o alternatywie (czasowej) :mrgreen: springów i amorów hd, bo takie końcowo u siebie mam zamiar zainstalować.

a myślisz, że lepsze będzie wpakowanie większych springów np od jakiejś Tacomy albo LC i seryjnych amortyzatorach ?

a tu przykład tego quick lifta :mrgreen:
http://www.suspensionconnection.com/cgi ... d=7WgJhRwg
wiesz sam o co chodzi, cena mnie skusiła. Bo co innego dać 500zł i za przesyłke, a co innego ponad 2 tysie więc postanowiłem zapytać :mrgreen:
Jeba* i się nie dać, a wyniki same przyjdą...
Wezyrro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 844
Miejscowość: Wałbrzych/Wrocław

15 Wrz 2010, 13:11

Chcesz ją dygnąć 2.5" na podkładkach? Weź może pokombinuj ze springami od właśnie jakiejś Tacomy albo może od Y61, a seryjne amory raczej będą za krótkie, albo zostaną ogranicznikiem wykrzyżu. Jak tam progi? Weź wklej jakieś foty w nasze4x4 z instalacji tego.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

15 Wrz 2010, 13:12

2i pół cala to za dużo :mrgreen:
na podkłądkach to sobie można ze 3 cm podnieśc ;) wtedy zawias się nie rozjeżdża i amory wydalają jeszcze ;)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

15 Wrz 2010, 14:22

Jogi4x4 napisał(a):Chcesz ją dygnąć 2.5" na podkładkach?

znczy już nie chcę ale jakby nie było niedawno jeszcze chciałem :mrgreen:

Jogi4x4 napisał(a): Weź może pokombinuj ze springami od właśnie jakiejś Tacomy albo może od Y61, a seryjne amory raczej będą za krótkie, albo zostaną ogranicznikiem wykrzyżu.


popatrzę właśnie ile co stoi.
kumpel ma w pajero seryjne amory i sprężyny hd tylko nie wiem czy z liftem.

głownie też chodzi mi o to zęby nie wydać 2599 zł za motanie amorów z tacomy i innego badziewia, łaczenia tego w tajemnicze podzespoły, a powiedzmy, że oryginalny lift kit będzie kosztował 200 zł więcej.

Jogi4x4 napisał(a): Jak tam progi? Weź wklej jakieś foty w nasze4x4 z instalacji tego.


a co do progów to jeszcze są w trakcie produkcji, narazie mogę wkleić fotę po wywaleniu starych progów i założeniu poszerzeń z innej wersji 4runnera :mrgreen:

pocieszny napisał(a):2i pół cala to za dużo :mrgreen:
na podkłądkach to sobie można ze 3 cm podnieśc ;) wtedy zawias się nie rozjeżdża i amory wydalają jeszcze ;)


no i niby są takie lifty 1"i 2"

http://www.suspensionconnection.com/cgi ... 108R4.html

tylko czy jest sens inwestować w takie rozwiązanie za tą kasę :mrgreen:
Jeba* i się nie dać, a wyniki same przyjdą...
Wezyrro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 844
Miejscowość: Wałbrzych/Wrocław
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak rozkodować radio w samochodzie Renault?
    Bardzo często podczas chwilowej utraty zasilania radio w samochodach marki Renault jak i Dacii będzie wymagało wpisania kodu do jego uruchomienia. Problem ten może się pojawić np. po chwilowym odłączeniu akumulatora bez podtrzymania ...

15 Wrz 2010, 14:48

3cm to przecież ponad 1", wiesz, jak jeździsz hamerykańcem w hameryce i jedyne pod co podjeżdżasz to krawężnik to czemu nie, ale do terenu to raczej ma się nijako.
Tylko niech Ci nie przyjdzie do głowy przespawywać mocowania sprężyn bo to już tragiczne żeźbiarstwo. Mamy takiego XJta niedaleko, masakra...
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

15 Wrz 2010, 16:51

nie no, nic nie będę przespawywał wiadomo :mrgreen:

zobacze czy coś będzie pasowało od innej toyki i sie pokmini

[ Dodano: 15 Wrzesień 2010, 18:46 ]
ps dodałem foty :mrgreen:
Jeba* i się nie dać, a wyniki same przyjdą...
Wezyrro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 844
Miejscowość: Wałbrzych/Wrocław

15 Wrz 2010, 18:18

pewnie będzie pasować.... no w końcu fotki...
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna