Jogi4x4 napisał(a):Chcesz ją dygnąć 2.5" na podkładkach?
znczy już nie chcę ale jakby nie było niedawno jeszcze chciałem
Jogi4x4 napisał(a): Weź może pokombinuj ze springami od właśnie jakiejś Tacomy albo może od Y61, a seryjne amory raczej będą za krótkie, albo zostaną ogranicznikiem wykrzyżu.
popatrzę właśnie ile co stoi.
kumpel ma w pajero seryjne amory i sprężyny hd tylko nie wiem czy z liftem.
głownie też chodzi mi o to zęby nie wydać 2599 zł za motanie amorów z tacomy i innego badziewia, łaczenia tego w tajemnicze podzespoły, a powiedzmy, że oryginalny lift kit będzie kosztował 200 zł więcej.
Jogi4x4 napisał(a): Jak tam progi? Weź wklej jakieś foty w nasze4x4 z instalacji tego.
a co do progów to jeszcze są w trakcie produkcji, narazie mogę wkleić fotę po wywaleniu starych progów i założeniu poszerzeń z innej wersji 4runnera
pocieszny napisał(a):2i pół cala to za dużo
na podkłądkach to sobie można ze 3 cm podnieśc
![Wink ;)]()
wtedy zawias się nie rozjeżdża i amory wydalają jeszcze
![Wink ;)]()
no i niby są takie lifty 1"i 2"
http://www.suspensionconnection.com/cgi ... 108R4.html
tylko czy jest sens inwestować w takie rozwiązanie za tą kasę
![Mr. Green :mrgreen:]()
Jeba* i się nie dać, a wyniki same przyjdą...