REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Postaraj się więc najpierw ustawić prawidłowo zapłon. Sonda sygnalizuje bogatą lub ubogą mieszankę w zakresie λ = 1 tak więc przy źle ustawionym zapłonie odczyty będą inne.Ronal123 napisał(a):Być może praca Sondy zależna jest także od prawidłowego układu zapłonowego, a u mnie on jednak kuleje.
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Dowiesz się czy ma na to wpływ wina braku kompresji. Jak będzie ona ok to pozostaje ci brak iskry na świecy (to możesz też prosto sprawdzić) lub niesprawny wtryskiwacz.Ronal123 napisał(a):Pomiar kompresji powie chyba bardzo wiele.
Mają i to się zgadza, natomiast z tą kontrolą luzów zaworowych to myślę że co 30tyś. km będzie ok. Najważniejsze że udało się je wyregulować i jak widać problem był w zaworachRonal123 napisał(a):Okazuje się że luzy zaworowe mają kolosalny wpływ na pracę silnika i trzeba je kontrolować co 10 tys. km