Corsa B jako pierwszy samochód?

04 Maj 2013, 16:32

Witam jako nowy user. Od razu powiem, że moje doświadczenia z samochodami są znikome, można powiedzieć że jestem laikiem. Stąd moja obecność tutaj.

Tak jak w tytule, poszukuje pierwszego auta w bliżej nieokreślonych 3tys. zł.

Ostatnio szukam wśród Opli Corsa B. Wcześniej szukałem Lanosów(LPG), jednak mało tego w rejonie południowej wielkopolski.
Corsy ze względu na to iż, to samochody małolitrażowe.

Moje pytania dotyczą silników, dokładnie 1.0 oraz 1.2. Na co polować? Jeżdżę na krótkich trasach do 30 km pomiędzy miastem a i b. Jednak parę razy na miesiąc również trasa 100 km, czy z takimi pojemnościami jest to do wykonania?

Z ofert w regionie aktualnie mam 3 (nie wiem dlaczego, szukam aut od 1996 i młodszych)

[link do Tablica wygasł]

[link do Tablica wygasł]

czekam na wasze opinie rady.

Brak polskich znaków i orty poprawie wieczorem, przy komputerze.
Ostatnio edytowany przez Aironfan, 05 Maj 2013, 13:31, edytowano w sumie 1 raz
Aironfan
Nowicjusz

Prawo jazdy: 30 01 2013
Auto: Nie mam

05 Maj 2013, 07:32

1.0 i 1.2 45KM sobie odpuść bo to sie nie nadaje do tego auta.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

05 Maj 2013, 08:32

A dlaczego? Ze wzgledu na awaryjność czy inne problemy? Na osiągach mi nie zależy, tylko na tym żeby raz na miesiac dojechać przejechać te 100 km no i móc jeździć. Nie wiem czy stać mnie na to aby szukać innych silników. A 1.4 wydaje mi sie juz za duży.

Czekam na wasze opinie i komentarze.
Aironfan
Nowicjusz

05 Maj 2013, 08:38

Bo są poprostu za słabe i palą tyle co 1.4.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol