Corsa d gdzie kupic?

15 Maj 2013, 20:55

witam, chce kupic samochód do jazdy po miescie do pracy. zdecydowałam sie na corse d koniecznie 5 drzwi i chyba beznyna do miasta, choc ponoc duzo pali corsa. Mimo, ze skłyszałam duzo negatywnych opinii na temat tego samochodu, podoba mi sie wiec chce kupic. ale ze jestem kobieta nie znam się kompletnie. ogladalam kilka w komisach w ok. krakowa ale cos mi nie pasowało w zderzakach-raczej były bite.
myslalam o sprowadzeniu samochodu z zagranicy, ale tez nie znam nikogo zaufanego i nie wiem czy sie opłaca.
co mozecie mi doradzic?
ewelina870
Początkujący

Prawo jazdy: 16 03 2005

15 Maj 2013, 22:00

widze ze nikt mi nie pomoze:(
ewelina870
Początkujący

15 Maj 2013, 22:28

Na Otomoto pl jest tych autek od groma,jeśli coś celuj w silnik 1.4 benzynka,średnie spalanie 5.5l,ostatecznie ,któryś z silników 1.2,jeden jest mocniejszy,drugi słabszy.
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

16 Maj 2013, 14:17

Witam!

Bardziej proponuje 1.4 jak tu kolega napisał jest mocniejszya róznica w spalaniu nie będzie wielka.
Jeśli chodzi o kupno samochodu to tutaj jest ciekawie heh mianowicie jeśli oglądasz dany samochó otwórz maskę i popatrz jakiej firmy są reflektory Bosch?? Hella??? zkw (choć zkw nie występowały tutaj ai chyba w oplu wogole)

Hella i Bosch to oryginały,jest to prosta rada ale warto też na to sprawdzić uwage.
następną istotną sprawą jest bardzo dokładnie oglądnięcie samochodu.
Pamiętać musisz o tym,że jest to popularny model do sprowadzania z niemiec rozbitków i tutaj istnieje spore zagrozenie z tej strony.

Jeśli chcesz byc pewniejsza a kobiety takie zawsze chcą być heh kup lub porzycz jakiś miernik grubości lakieru,pobierz próbki z maski,dachu,tylnego blotnika i klapy,i co ważne z obudwuch podłoznic :)

Ewetualnie jedz do ASO i zapłać jakieś 200-300 zł w zaleznosci co chcesz przepatrzec za oględziny i sama w nich uczestnicz.