Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Szaikan napisał(a):4. Podobno auto na prostej drodze potrafi być nie przewidywalne i lubi wyrywać kierownice, jest to prawda?
do Niemiec*Szaikan napisał(a):do Niemczech
obydwa są ok (jeśli mówimy o Astrze H i Corsie D)Szaikan napisał(a):Chcę zamontować LPG. Który silnik lepiej to znosi?
zależy jak były traktowane i serwisowane, ale tego nigdy nie sprawdzimy. No i czy ten przebieg pochodzi z naszych dróg, czy z zagranicy - jednak drogi na Zachodzie lepsze, a tutaj mamy do czynienia z obniżonymi i utwardzonymi autami.Szaikan napisał(a): Czy przebieg 300tyś + jest jakimś problemem?
Pionek napisał(a):Przy takich przebiegach to szukaj Astry 1,9 cdti 150 koni + chip a nie OPC drogie w serwisie i paliwożerne, albo np Golfa VI 2,0 TDI CR (wg mnie prezentuje się lepiej od Astry)
Pionek napisał(a):Nie wiem o jakiej wersji mówisz pt "zwykła"...bo na Golfa VI z PL salonu z 2,0 TDI starczy 25 tys..za tyle sie kupi astrę J?
Pionek napisał(a): ciekawe jaką z jakim silnikiem 1,4 100 koni?
Pionek napisał(a): i takim czymś chcesz do Niemiec śmigać na autostrady i robić 25 tys rocznie?
Szaikan napisał(a):ewentualnie coś z Japonii. Szukałem coś około 200 km benzyna co lubi LPG do 30 tyś i wygrał Opel bo najlepiej wygląda według mnie.
Szaikan napisał(a):ewentualnie coś z Japonii.
Rzeczywiście Volvo czy Saab to japońskie marki brawo TyInvi napisał(a):volvo s40 2.5T, saab'a 9-3, mondeo 3 st (ew. mk4 2.5T ale pewnie ciężko z budżetem), s60 z każdym silnikiem.
Invi napisał(a):I przestań robić OT bo gość pyta o KONKRETNE, USPORTOWIONE MODELE OPLA A NIE GOLFA W DIESLU. Ode mnie koniec
Baza z danymi technicznymi samochodów marki OPEL. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne OPEL