Coś kapie Fiat punto2 prosze o pomoc

30 Maj 2019, 17:28

Witam mam taki problem cos mi kapie z okolic silnika z okoliv jakiejś pompy jakby. Dopiero jestem amatorem w tych sprawach to moje pierwsze auto sprawdzalem stan płynu chlodniczego jest okej oleju tez okej płyn sie wydaje przezroczysty ale w dotyku jajby lekko śliski byl ale na olej za jasne raczej i poziom oleju sie nie zmniejszyl chlodniczy plyn tez nie w zbiorniczku chlodnicy troche mi uciekal wczesniej ale jest pol centymetra od lini maks a pod autem mokra plama i kapie teoche dodam ze dzis upalny dzien moze to nasililo
Barwny94
Nowicjusz

• 30 Maj 2019, 17:40

Co to moze byc za plyn i skąd dokladnie? Czy to cos powaznego czy musze to uszczelnic czy moge jesscze tak troche pojezdzic czy normalne ze cos pokapie?
    Barwny94
    Nowicjusz

30 Maj 2019, 18:09

W okolicach filtra oleju albo paliwa nie wiem co to za filtr to jest obok rozrządu
    Barwny94
    Nowicjusz

30 Maj 2019, 20:41

Po 1 nie pisz posta jednego po drugim, chcesz coś zmienić czy dodać używaj opcji edytuj.
    po 2 pytasz o jakieś rozwiązania techniczne ale jak nie określisz jaki masz silnik
    po 3 nie damy rady zlokalizować wycieku po zdjęciu plamy na kostce, można jedynie podpowiedzieć że napewno nie jest to olej. Może być to płyn chłodniczy, weź na palec i powąchaj, posmakuj, płyn chłodniczy jest bardzo gorzki
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

30 Maj 2019, 21:44

jaki masz silnik