Coś na temat tego urządzonka

26 Wrz 2012, 22:48

Na samym początku chciałbym podziękować adminowi ArteK za współprace i możliwość założenia takiego działu:) :ok: . Długo szukałem jakiegoś forum gdzie mógłbym dowiedzieć sie czegoś na temat tego testera i nic konkretnego nie znalazłem niestety:/, ale teraz już jest:) i postaram sie co nieco naświetlić funkcje tej chińskiej zabawki:). Pracuje na tym sprzęcie około roku, na początku tragedia zero pojęcia <używałem głównie interfejsów do grupy vag>, ale z czasem przywiązałem sie do tego pudełeczka:). Choć produkt chiński nie można powiedzieć tego w wykonaniu naprawde dobra robota, dwie walizki w jednej czerwonej urządzenie wyglądające jak telefon, smartbox, komplet kabli i czytnik karty microsd w drugiej walizce komplet wtyczek diagnostycznych wszystko ma swoje miejsce w walizkach. Ale nie będe sie nad tym rozpisywał kto widział diaguna wie co i jak:). Diagnoza tym urządzeniem przyjemna bezprzewodowa łączności z samochodem, bateria trzyma ok 20 godzin. Najczęściej diagnozuje grupe vw, funkcje identyczne jak np w Vagu 4.9, duży plus to funkcje specjalne gdzie mamy kasowanie crash data airbag, kasowanie inspekcji serwisowej. Nie będe sie rozpisywał w tym poście bo musze pozakładać kilka innych o różnej tematyce:).
Pozdrawiam Przemek
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

08 Paź 2012, 08:50

Parę ciekawych filmików:

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

21 Lut 2013, 21:15

Witam, planuję zakupić launcha i takie pytanie czy można u Pana zasięgnąć więcej informacji o tym sprzęcie?? tzn interesuje mnie opinia z doświadczenia osoby która na nim pracuje. Jeżeli jest taka szansa proszę o kontakt na np email [email widoczny po zalogowaniu]
lukas25
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 03 01 2008
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: bmw e34
Silnik: 2,5 tds
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

22 Lut 2013, 09:20

Jakie konkretne informacje Cie interesują??
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

22 Lut 2013, 13:42

Witam, na początek chciałem oznajmić, że jestem początkujący w tej dziedzinie i chciałem prosić o wyrozumiałość.
Na początku interesuje mnie sama diagnostyka, kody błędów, sprawdzenie podzespołów i parametry w czasie rzeczywistym.
W pierwszej kolejności interesuje mnie jak się sprawuje w praktyce, tzn jak się łączy z samochodami i jak wygląda skan w czasie rzeczywistym np podgląd konta wtrysku czy przepływomierza oraz czy sama obsługa nie jest zbyt skomplikowana, chodzi tutaj o kwestie j. polskiego i obsługi z j. angielskim. Na forach opinie ma dobrą, lecz szukam konkretnie informacji od kogoś kto na tym urządzeniu pracuje i ma wyrobione swoje zdanie.
W kwestii samego urządzenia to jak jest różnica pomiędzy urządzeniem za kwotę ok 9k, a urządzeniem w kwocie ok 3k, czy tylko to kwestia licencji?
Jeszcze jedna sprawa na co trzeba uważać przy zakupie nie ukrywam, że interesuje mnie klon z niższego pułapu cenowego. Na alle... na niektórych aukcjach są opisane wersje launcha jako wesję "A+", też spotkałem się różnymi żółtymi walizkami, a tu już za bardzo nie wiem o co chodzi.

Z góry dziękuje i przepraszam za ewentualne błędy.
lukas25
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 03 01 2008
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: bmw e34
Silnik: 2,5 tds
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

22 Lut 2013, 21:19

Więc sprawa wygląda tak, sprzęt pracuje super łączy sie ze wszystkim, grupa vw super wybieramy tylko sterownik który chcemy diagnozować i dalej już z górki kody błędów, kasowanie, kodowanie itp, troche więcej roboty jest z innymi markami bo tam musimy znać już oznaczenie silnika lub na jakim sterowniku jest poducha albo abs ale też sie ładnie łączy. Parametry w czasie rzeczywistym chodzą płynnie w tabelach jak i na wykresach, oczywiście można sobie zrobić zapis tych parametrów i później spokojnie wyszukać je w historii i obejrzeć ponownie, jeśli chodzi o j.polski to jest kulawy niestety kiepskie opisy grup i parametrów ale popracujesz troche i sie przyzwyczaisz:). Jak chodzi o np kąt wtrysku to jak wiesz jaki powinien być to żaden problem bo podgląd na żywo jest:). W zestawie dostajesz dwie walizki czerwoną tam jest urządzenie PDA, smartbooks czyli nic innego jak wtyk obd2 bezprzewodowe i komplet kabelków a i ładowarka, w drugiej żółtej masz przejściówki do różnych marek samochodów <niektóre przejściówki muszą być zasilane z gniazda zapalniczki w komplecie jest wszystko>. Jeśli chodzi o samo kupno to tu jest problem :sly:, kupując za 9tysi masz pewne aktualizacje poprzez specjalną strone na której logujesz sie poprzez dane z dokumentów które dostajesz od dilera, jak kupisz z niższej półki tak jak ja to tu jest loteria albo trafisz na uczciwego gościa który będzie Ci podsyłał aktualizacje albo będziesz sie z użerał z baranem tak jak ja:/, ale bez aktualizacji sprzęt chodzi nan stop czyli możesz cały czas pracować na jednej aktualizacji i nie ma problemu <aktualizacje to są tylko poprawki i dołożone nowsze autka>. Szukaj diaguna z j.polskim bo w razie czego zawsze język na angielski zmienisz. Ogólnie ten za 9tyś i ten za 3 to jest ten sam sprzęt tylko bez dokumentów. Z ta wersją A+ sie nie spotkałem <podeślij linka> ale nie kupuj najtańszego, ja za swój dałem 3.450 zł i mam go już rok chodzi b.dobrze:). Samą obsługę sprzętu jeśli tylko miałeś wcześniej styczność z jakimś sprzętem diagnostycznym podłapiesz bardzo szybka, jest prosta i intuicyjna:). Ale jak chcesz robić jakąś konkretną grupę np VW <tak jak ja> to radze dokupić jeszcze jakiś dedykowany kabelek bo Launch x431 Diaugn jest sprzętem uniwersalnym, może nie jak to sie mówi że co jest do wszystkiego to jest do niczego ale na własnej skórze doświadczyłem że za dużo mniejsze pieniądze można kupic konkretny oryginalny kabel pod daną markę <ja kupiłem pod vw bo takich najwięcej robie>. A launcha mam do reszty:). Podsumowując jest to bardzo dobry uniwersalny tester diagnostyczny, jak masz jeszcze jakieś pytania to chętnie odpowiem :D
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [F] A8 D3 4,2 / 745i e65 / XJ 4,2 X350 / LS 430 mk3
    Podstawowe kryteria zestawienia: - limuzyna segmentu F - silnik benzynowy o mocy około 300KM - automatyczna skrzynia biegów - modele z okolic 2004 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Audi A8 D3 4,2 - 335KM - BMW ...

22 Lut 2013, 22:08

Witam, na wstępie chciałem bardzo podziękować za wyczerpującą odpowiedz. :piwo: .
Na chwile obecną takie urządzenie jest dla mnie wystarczające, jednak nie wykluczone, że z biegiem czasu przydadzą się faktycznie serwisówki, lecz to już w przyszłości wraz z zagłębieniem się w temat. Odnośnie parametrów autoda.... ma duży zasób :)
Z aktualnych aukcji interesuje mnie ta:

[link do oferty na Allegro wygasł]

ponieważ, w trakcie negocjacji telefonicznej obiecano mi 3 lata gwarancji oraz 3 lata darmowych aktualizacji i co najważniejsze na piśmie... tu rodzi się pytanie czy to jest fizycznie możliwe. odnośnie j. polskiego ok 40 % przetłumaczone.
Wszelakie sugestie jak najbardziej mile widziane.

Ewentualnie nie orientujesz się może czy w okolicy NS można sobie launcha sprawić, oprócz hurtowni autona... ??

Aukcji z serią "A+" na chwilę obecną nie ma.

pozdrawiam
lukas25
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 03 01 2008
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: bmw e34
Silnik: 2,5 tds
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

23 Lut 2013, 06:10

Za skrót NS rozumiem Nowy Sącz?? jeśli tak to możemy sie w któryś dzień umówić na ploty i zabiorę Diaguna obejrzysz go sobie na żywca, podepniemy moje albo Twoje auto i posprawdzasz sobie jego działanie.
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

23 Lut 2013, 08:51

Tak Nowy Sącz, szczerze powiem, że spotkanie jak najbardziej mile widziane tylko może jak już uda mi się kupić.
lukas25
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 03 01 2008
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: bmw e34
Silnik: 2,5 tds
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

23 Lut 2013, 10:24

Spoko jak coś to jest do mnie nr. 513 975 232.
Pozdrawiam Przemek
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

23 Lut 2013, 14:49

Ok, dzięki śliczne i do zobaczenia.
pozdrawiam i życzę miłego weekendu.
:piwo:
lukas25
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 03 01 2008
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: bmw e34
Silnik: 2,5 tds
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

24 Lut 2013, 21:40

Witam, tutaj pojawiła się wersja o której pisałem wcześniej
[link do oferty na Allegro wygasł]
Orientujesz się o co w tym chodzi ??
lukas25
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 03 01 2008
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: bmw e34
Silnik: 2,5 tds
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

25 Lut 2013, 08:10

Tu masz odpowiedź:
,,Najnowsze oprogramowanie , jest to urządzenie wyprodukowane w klasie A+ ,przeznaczony na rynek azjatycki i USA !!!!"
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

09 Mar 2013, 21:56

Witam serdecznie, powracając do tematu, niedawno otrzymałem przesyłkę z launchem i zaczynają się schodki.... Na chwilę obecną mam sporo dylematów odnośnie wiarygodności co do sprzedającego oraz do samego urządzenia, jeżeli to jeszcze aktualne bardzo bym prosił o możliwość spotkania się i porównania sprzętów oraz sprawdzenia pod kątem łączenia się z samochodami. Na chwilę obecna próba połączenie się z e36, e34 oraz landroverem freelanderem mizerna :/
Tak jak wspominałem na początku jestem początkujący w tej dziedzinie ale mam po prostu wątpliwości co to otrzymanego urządzenia bądź wrzuconego w nim softa czy aktualizaci.
Po krutce, zastanawia mnie kila rzeczy, ponieważ bateria po ładowaniu trzyma ok 15 min, np pytając sprzedającego po otrzymaniu już paczki... gdzie jest np wzmianka o mniemanej klasie A+ usłyszałem, że się nie znam na diagnostyce i nie wiem, że różnica tkwi w głowicach..., które mam sam rozebrać żeby się przekonać, a jak nie to mam uwierzyć na słowo bo "ON" wie co i u kogo kupuje w Chinach, a ja się nie znam na diagnostyce i tworzę mu problemy itp...... to jest jedna z wielu kwestii co mnie irytuje w tej transakcji i dlatego bardzo bym prosił Pana jako osobę kompetentną w tej dziedzinie oraz znającą to urządzenie ze strony praktycznej o pomoc oraz możliwość spotkania się i porównania sprzętu, jeżeli jest taka możliwość to ewentualnie kiedy i gdzie ja się dostosuję i w zamian się odwdzięczę w miarę możliwości :piwo: .
lukas25
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 03 01 2008
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: bmw e34
Silnik: 2,5 tds
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

10 Mar 2013, 11:24

Witam, z moich doświadczeń z diagunem z BMW łączyłem sie na 100 % z e46 a powiedz mi do tych e36, e34 podawałeś napięcie z zapalniczki na okrągły adapter BMW?? bo z tego co przeglądam swoją dokumentacje to gniazdo ma swoje zasilanie na 14 pinie. We freelanderem robiłem coś z hamulcem górskim i też dał rady. Jak chodzi o baterie to coś jest nie tak bo ja swojego diaguna ładuje raz na dwa tygodnie. Spotkać sie jak najbardziej możemy powiedzmy od środy do końca tygodnia w godzinach przedpołudniowych <bo od 14 jestem w pracy>, masz do mnie numer tyrknij ugadamy sie.
Pozdrawiam Przemek
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998